Show Tavsiyesi: Dudesons in America

Jackass bu tür “manyaklık yapalım ve kayıt edelim” programlarını dünya çapında ünlü yapıp, böyle bir show tarzı çıkarmış olsa da aslında ilk değildir. Benim ilk defa seyrettiğim CKY (Bam Margera ve tayfası) filmleri vardı ilk. Bunları yanlış hatırlamıyorsam 2000-2001 falan gibi seyretmiştim ve 3 adet CKY filmi yayınlandı. Daha sonra Bam ve tayfası işin içine Jeff Tremaine ve Johhny Knoxville’i sokarak Jackass’i yaptılar ve bu tarz ünlü oldu. Bundan sonra da bir sürü versiyonları çıktı.

Bu konuda en sert şeyleri yapanlar ise ingliz (homeless olduklarını sandığım) dirty sanchez ekibiydi, ki bunlar artık parmağın ucunu kesme, lavmanlanan bira içme falan gibi işi iciye abartan manyaklıklar yaptıklarından dolayı işi komikten iğrençe çevirdiler.

Daha sonra aradan yıllar geçti ve ben dudesons’u keşfettim. Bu Finlandiya’lı 4 arkadaş da meğer aslında CKY zamanlarına denk gelen zamanlarda başladıkları için aslında en eski adamlar olarak nitelendirilebilir. Bunların Fin televizyonlarında yapılan bölümlerini seyrettikten sonra geçen hafta mı MTV ile anlaştılar ve ilk “Dudesons in America” yayınlandı. Az evvel seyrettiğim ilk bölümde çok güldüm. Zaten tipleri, aksanları falan da çok komik ve şirin olan bu adamlar iğrençten çok komik şeyler yapıyorlar (kulağı tahtaya çivi ile çakmak, ya da götten boğa gibi damganmak size komik gelirse tabi:))  ve tavsiye ediyorum. Benim adamım Jarrpi diyerek linklere geçiyorum.

MTV Sayfası / Facebooklar /dudesons.com

Reklamlar

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

10 responses to “Show Tavsiyesi: Dudesons in America”

  1. evronas says :

    bunun bir adim sonrasi rektuma cesitli malzemeler sokmak olsa gerek, halen bundan zevk aliosan gittigin yolda basarilar..

    bi de tavsiye ediyosun, bak aynaya da utan be..

    sert gireyim de yoklugumu cok hissetme, bu yorum seni 1 hafta gotursun dedim.
    isler yogun, sehir degistirip duruyom surekli.

  2. evronas says :

    hee bi de rapidshare account satıyorum 1 yıllık. ozdamarcan blog’undan refer edilenlere 40 euroya birakirim. benim blogda yazdim 47 euroya satiom filan diye. git ordan bi ozet cikar sonra bi post olustur..

    calis biraz lan.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: