Aaa Dedirten Siteler 9: Yearbook Yourself!

Sıkılıyor musun bilader? Bişi olsa da gülsem eğlensem mi diyorsun bacım? Aaa dedirten bir site arayışında mısın yoksa? Tam yerine denk geldin. Tebrik ederim. Suratının dik olarak karşıdan göründüğü bir resmin varsa, seyreyle cümbüşü birazdan.

Yearbook yourself iyi bir fikir üzerine kurulmuş, çok spesifik bir iş yapan, bunun hakkını veren, borcuna sadık, ezilenin yanında, kanatlardan kontra atağa kalkan, samimi, içli, pandizot ve üstübü asla kullanmayan, porche kelimesini “porş” diye okuyan, dengeli beslenen, merkepten korkan bir internet sitesidir. Bu siteye gireriz, daha sonra fotografımızı aploooğd ederiz. Sonra şu alttan yılı seçeriz, fotografı biraz hizalarız falan sonra şu olur mesela.

Bu benim fotografım tam karşıdan olmadığı için süper bir hizalanma olmadı, bende çok uğraşmadım zaten, ama sitenin gayesi ve emeli budur. Alır seni “yearbook”lara koyar. Yani yıllık dediğimiz edebi eserdir bu.

Bir süredir kapalı olan yearbook yourself bir takım yeni özelliklerle geri döndü. Bunların başında “student life” geliyor ki, burada birden fazla kişinin de göründüğü, portre olmayan deklanşörde fotograflar var.

Ayrıca portrelere bazı yeni eklemeler yapılmış ve “tips” adı altında bir ders niteliğinde fidyo da sitemizin çatısı altında kendine bir habitat oluşturmayı başarmış.

Son olarak da bir ikileme yapayım da bu pozu kim hakediyor siz karar verin.

1) Cenk

2) evrenİşte buradan da kendiniz edip kendiniz bulabilirseniz ne ala.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

9 responses to “Aaa Dedirten Siteler 9: Yearbook Yourself!”

  1. evronas says :

    lan bi post okumadik afise etmisin beni. millet merak ediodu neguzel
    madem oyle ben de seni afise edeyim de gor
    neyse usendim simdi

  2. evronas says :

    ettim ama feysbukta, karini da alet ettim hatta bu duruma. sen goremessin neyseki. kudur kopenk..

    • cenkozmercan says :

      senin facebooklarda olmanı hayal ediyorum. oturumuşsun bilgisayar başına, sol elinde mouse ile. tıklıyosun falan. sonra bişiler yazıyosun. facebooklardasın. hahahaha sonra çok gülüyorum nedense. sebebini bilmiyorum.

      • evronas says :

        yok daha bişi yazmadım. yazsam ağır kaçar feysbuk katılımcıları hoş karşılamaz ve beni hor görürler diye düşünmekteyim. ama şirket prosedürü olarak feysbuklardayım ve de linkedinlerdeyim, tweetsporda da olmamı bekleseler de elim henüz ona gitmedi. o kadar da armut değilim diye düşündüm. dokundu mu?

        • evronas says :

          anladım ki becerememişim feysbukta yayınlamayı
          o zaman burada seni afişe edeyim gözlüğünle donunla


          • cenkozmercan says :

            bunlar çok eski, eski dostum, sene 2003 müydü, 2002 mi? şu an düşündüm de, pasifik okyanusu manzaralı ev istanbulda kaça kiralanır?

            • evronas says :

              nesi eski lan uc bes sene oncesi iste. uyuyan insanlari videoya cekme saplantinin oldugu zamanlar. yoksa halen devam edior mu nekrofilsel yaklaşımların?

              • cenkozmercan says :

                uyurken düz çekmem, gavurun “prank” adını verdiği, türkçemizde pislik denilen şeyleri yaparım. yavaştan başlarım gittikçe abartırım, durdan sustan anlamam. dengesizimdir. buna nekrofili demek ise tek kelime ile zibidilik, çift kelime ile kerkenezsel zibidiliktir.

Bir Cevap Yazın

