Ben Heine: Pencil vs Camera

Bazı geceler yataka dönüp durarız, sonra bi bakarız sabah olmuş. Hiç uyumadık gibi hissederiz ama bir yandan da o kadar zaman yatakta nasıl durduk, kesin ara ara uyumuşuzdur diye düşünürüz.

Bana 2 gündür böyle oluyor da çok pis bi durum. Tam sabaha karşı biraz uyuyor gibi oluyorum, sabah oluyor, saat ötüyor falan çok pis durumlar. Bilmiyorum Ben Heine’ye de böyle şeyler oluyor mu? Ki kendisi Belçika’lı bir ressam, fotografçı, illüstrat…ulan bak aklıma ne geldi… biz çekoslavaklara (ki bunlar kalmadı çek cumhuriyetlilere falan aslında) Çek diyoruz ya, bunu bence Belçikalılara da kullanalım ve Belçikalı değil de Belçik diyelim. Bak ben elimi taşın alına koyuyorum. “Belçik sanatçı Ben Heine” Bence daha iyi oldu.

Bu Belçik sanatçıyı ünlü yapan şey ise konuya da adını veren pencil vs camera serisi çalışmaları. Alıyor bu bir fotografı, üstüne bişiler çiziyor, sonra çizdiği şeyi eline alıp tekrar fotografı çekiyor. Düşünürsen sineğin yağının yağını çıkartıyor sanatsal anlamda. Bak sen belçiğe be.

Blogları / Şahıs sitesi / Flickrlar

Reklamlar

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: