Rapidshare Yıllık 40 Euro

Bundan bir miktar zaman önce bloglarımızın nadide yorumcusu evronas bey bir yorumunda bir vaatte bulunmuş, bu vaadini bilahare kendi özerk bir post içinde yazmam gerektiğini belirtmiş, daha sonra gece evime ölü at kafası koyarak bu konuda geciktiğimi belirtircesine davranışlar sergilemiş ve en son benim seks kasedimi piyasaya süreceğini ima ederek süreci hızlandırmaya çalışmıştı.

Bakınız. Bugün bir rapidshare account’unuz yok ise internetiniz kısık sayılır bence. Kısık internette yaşamayın, rapidshare’in kendi sitesinden de 55 avroya rapid almayın. Gidin evren abinizin sitesine oradan alın. hem 15 avro kara geçin, hemde yeni aldığınız rapidin hakkını mostly series sitesinde verin. alf’tan tut pete and pete’e kadar herşey var olm lan.
Haa bu arada sitesinde 47 avroya satıyor, kendisine beni tanıdığınız söyleyin gerekli indirimi yapacağına söz veriyor. Gerçi sözünü ne kadar tutar bilemiyorum ben tabi.

Yakında evronas diye bir kategori açmam gerekecek galiba ho ho.

Alburdan rapidini

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

6 responses to “Rapidshare Yıllık 40 Euro”

  1. evronas says :

    vay abicim, yuzbinlerce kisi basvumrdu senin referansinla cenk. herkes duymus cenk’in yakiniyim dediklerinde baslarina geleni, usustuler basima.

    lan senin lostu 3e bolup 5le carpmislar final bolumunde.. amma sundurduler be

    • cenkozmercan says :

      eee bu iş böyle petronas evronas stoklarını hazır tutacaktın. JIT üretimi zorlar benim okurlarım. lost’a ne olmuş bilmiyorum bu arada şu an bakıyorum. sevgi ile anıyorum seni ve 13 küpeni.

      • evronas says :

        pazar oynayacak kalan 2 bolum
        onu dediydim

        • cenkozmercan says :

          amerikan 23 Mayısı, bize pazartesi can dost ama ben ona da dikkat etmemiştim… acayip bi süpriz olacaktı bana pazartesi sabahı işe gelip de realease sitelerine bakmak. içine feçesledin adeta :P askerlik kısalması gibi olacaktı haha

          • evronas says :

            O zaman ptesi sabahı için bir değişiklik yap. gece 4-5 gibi indir. 6da izlemeye başla. Yedibuçukta kahvaltını et ve işe izlemiş olarak git. Böylece milleti spoil etme şansın olur. Sayfalarca yazarsın blok defterine.

            Ama önce bu yazdıklarıma bir cevap yarat. Her zamanki gibi karşı görüş olsun.

            • cenkozmercan says :

              eleştrilen son cümlenin ardındaki gayenin beni eleştrilerinle daha iyiye ve güzele yönlendirmek olduğunu bilmesem eğer, kinaye yaptığını düşünebilir ve sonuçta seni sessizliğin korkunç seni ile cezalandırırdım, ki bunu düşünmüyor ve sabah 9:30’da kalktığımı ve kahvaltı yapmadığımı arz ederim internetleri, anlık da olsa, terkediyorum. bu bölümün spoiler’a kurban gitmesini ise düşmanıma bile dileyemem evronas.

Bir Cevap Yazın

