Yeni Gitar Aldım Yeniden Metalci Oldum (mu yoksa anne?)

Evet en son 2003 yılında bir BC Rich gitarım vardı. Yurda dönerken 100kilo kitapla birlikte onu da taşıyamayacağımdan bir arkadaşa hediye etmiştim. Şimdi 7 sene sonra tekrar bir gitarım oldu ki bir thrashçi gibi jackson oldu. Bir de amfi ve zoom bilmemne pedalı aldım. Eve geldim, açtım fotograf makinesinin video kayıt sektörünü ve bastım record’a. Bu da bu gitarla bulduğum ilk riftir. Kayıdı da gece 2 de yaptığım için kulaklıkların yanına inşa ettim fotograf makinesini. Bu oldu. Pepe bir gitarcı gibi elim acıdı ama 2 saat sonra. Dur sen ben eski günlerdeki gibi asılcam buna biraz ho ho ho…

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

8 responses to “Yeni Gitar Aldım Yeniden Metalci Oldum (mu yoksa anne?)”

  1. Anonim says :

    Ne mutlu fulyacagiza

  2. Anonim says :

    Elifi gorupte mertek sanan birisiyim…

    • cenkozmercan says :

      seni 4-5 gün önce rüyamda gördüm. çok kötü durumdaydın. burdan anlatamayacam ama beter olmuştun. inşallah olmadın öyle hakiki hayat yaşamında. have a good one.

      • Murebbiye says :

        Eminmisin benim Kim oldugumdan, ruyalara pek girmem, girersemde basrol isterim. Bak murebbiye diye biri olurmu diye soylenip durdun, ciktim karsina :)

        • cenkozmercan says :

          sen %90 onur %10 falihsin değerli mürebbiye, yoksa mertek mi demeliydim ? :P rüyada gördüğümde onurdu ve başroldeydi ama öyle başrol olmasın xD

  3. Foseptik says :

    %100 has onurum operim. Ruya icin de teaser verip duruyosun. iyice meraka gark oldum.

Bir Yanıt Bırakın

