De_Dust Kumdan Kale Olursa…

Defalarca okudu bu bloğun okurları benim bir video oyun manyağı olduğumu. Daha tek haneli yaşlarda iken dandik bir gamewatch ile başlayan bu macera yıllar içinde, atari, c64, amiga, pc yollarından geçti, ve online multiplayer fps noktasında takıldı kaldı bende.

Quake3 ile başlayan online multi sevdamız ise kısa süre sonra Unreal Tournament (özellikle assault ve low gravity insta gib)’e dönüştü ve bir süre unreal’dan sonra Return to Caste Wolfenstein geldi ve vatana dönüşüm sonrası W:Enemy Territory ile hala tam gaz devam ediyor demek istiyorum ama diyemiyorum, haftada 2 gece falan ayırabiliyorum artık buna :(

Ama yukarıdaki fotografı görünce Counter Strike’çılar bir başka hisle dolmuş olabilirler, çünkü Wolfenstein’da beach neyse, Unreal Tournament’de Face neyse, Enemy Territory’de Supply ne ise, Counter Strike’da da De_Dust o, yani en popüler harita. Herhalde CS oynamayan bir adam olarak bile ben 500 kere oynamışımdır. Çok ayrıntısına girmek istemiyorum ama CS’i pek de sevmem. Ama bu fotografı görünce hoşuma gitti epey, o yüzden buraya da linkini koyayım ki tık edip bakın.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

