Son Kez Bugün Lost Günü: Sea6Epi17-18

Belim ağrıyor. Şu an çekimden geldim ve belim bir zeplinmişcesine ağrıyor ve ben yazmayı planladığım epik ve pastoral Lost yazısını yazamıyorum. Bugün son kez Lost günü sevgili JJ Abrams sevenler.

2 bölüm birden ve hatta 2.25 bölüm birden tarzı gelen son bölüm özetsiz olarak toplam 104 dakika çekiyor.

Tabi ki bir lost klasiği olarak bir de özet bölüm yayınlandı ki “Sea6Epi00-The Final Journey adında bir genel 6 sezon özeti olarak, final öncesi ısınmak adına ve unutan şeyleri hatırlamak için ara ara bakılabilir bu. Mesela ben şunu merak ediyorum şu an, bu desmond ilk hatch’de karşımıza çıktığında dışarı astronot gibi giyinip çıkıyordu, yok hastalık var bilmem ne diye, ne ayaktı o? Herneyse,

Bu sabaha karşı dizimax’de altyazısız olarak amerika ile aynı ayna yayınlanan final, akşam 8’de (galiba) dizimax’de tekrar edilecek ama bizi bu değil de noTV ve 720p versiyonlar daha çok ilgilendiriyor değil mi? Öyle öyle biliyorum ben…O zaman bakalım buralara.

Burada özet Sea6Epi00 / Burada Final Sea6Epi17-18 (notv 720p karışık) / Burda altyazı / Burda tüm Bölümler

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Son Kez Bugün Lost Günü: Sea6Epi17-18”

  1. evronas says :

    bitmemiş diyolar, dvd’de devam edecek diyolar?

Bir Yanıt Bırakın

