Aaa Dedirten Siteler 10: Powerpoint Katili Prezi

Az evvel denk geldiğim bu prezi sitesi beni etkiledi diyerek sözlerime başlıyorum. Aslında “Aaa Dedirten Siteler”e mi eklesem bunu, yoksa “Severim”e mi karasız kaldım çünkü hem sevdim hem de Aaa dedim.

Bu prezi online sunum yaptıran bir site ve kullanımı çok kolay. Gidip üye oluyorsun. 3 farklı versiyonu var, bedava, pro bi de ne unuttum şimdi. Bedava olanda bir watermark oluyor sunumunuzun üstünde ve offline editör yok. Paracıkları basarsan ise hem watermark kalkıyor, hem offline editör de var hem de 500 gigobez yer veriyorlar sana.

Hemen showcase’den 2-3 sunum izledim ve aşık oldum resmen. Sıkıcı powerpoint sunumları beni zaten kanser ediyor. Hele sunumlarda okunacak şeyleri yazan kişiler oluyor bir sayfa da 500 kelime falan, çok beter. Aşırı ciddiyet de aynı bir kamaşıklık sunumlarda. Ama bu prezi şirin arayüzü sayesinde bu ve bunun gibi “sunum tuzaklarını” tasarımı ile yok ediyor.

Bedava üye olduktan sonra 10 dakikada bişiler yaptım 3 sayfalık, 1-2 şeyi nasıl yapacağımı tam çözemedim, bunlardan birisi renk değiştirmek, diğeri de “autoplay” dediğimiz zaman slide’ların otomatik portakal çalışması, ama millet acayip şeyler yapmış valla showcase’de var. Bence hemen işi gücü bırakın buna bi bakın. Yarın öbür gün bir sunumu böyle online yaparsanız bence bonus puan alırsınız. çok ciddi bir yazı olduğu için son kelimeyi özenle seçiyorum: çük

prezi / benim 10 dakkalık sunum

Reklamlar

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Aaa Dedirten Siteler 10: Powerpoint Katili Prezi”

  1. ozi says :

    PowerPoint alternatiflerini anlatan guzel bir yazi da su adresde mevcut:
    http://asuyatuyolar.blogspot.com/2011/01/powerpoint-alternatifleri.html

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: