Her 404 Böyle Olsa ya be Diesel

404 uhu değil miydi lan” diye düşünen gözlüklü…sana diyorum. Hemen kapat o bilgisayarı! KAPAT LAN! uhuymuş….piyuuu

Arkadaşlar, mebuslar, kadıaskerler, 404 internetlerin bize “bilader ben senin istediğin sayfayı bulamıyorum” deme şeklidir. Bir siteye girersiniz yanlış bir adres yazarsınız, ya da o sayfa silinmiştir falan, 404 hatası ile karşılaşırsınız. Tabi bazı zeki çevik ve ahlaklı webmasterlar ile sitenizde istenen sayfa çıkmazsa kullanıcıya gösterilecek 404 sayfasını da tasarlayabilirler, ve olmayan bir sayfa istendiği zaman kullanıcı tarafından bu “custom 404” sayfasına yönlendirilirler. Güzel ve nadide 404 sayfaları vardır gözüme takılan geçmişte gelecekte ve bayburtta. Hatta bi ara ben bunları konu yapayım, meze yapayım bloglarıma da demiştim ama sonra unuttum galiba.

Herneyse, dün gece gördüğüm kabusta, Lost’daki hatch’deki 1977 model PC’nin karşısına geçiyordum. Daha sonra baktım dezmınd gelip “sayıları eklemeliyim sisteme” falan gibi bişiler sayıklarken buna yüksek oktanlı elektromanyetik güç veriyordum. Tabi bu ölmüyor ama sanılanın aksine etkileniyor. Izdırap çekiyor falan. Hemen ben bilgisayara dönüp http://www.diesel.com/pandizotmu_dedin_lan_sen? adresine giriyordum.

Sonrada diesel’in süper tatlı 404 sitesi ile karşılaşıyordum… Daha sonra nerden girdim bu …yapıyordum, ediyordum ağzına diye kıllanıp direk di’li geçmiş zamana geçtim. Gördüğünüz gibi adeta lost adası gibi zamanda seyahet ettim, bak istersen geleceğe de gideyim. Gideceğim, yapacağım, edeceğim, sende tıklayacaksın yukarıdaki linke ve 404’e geleceksin.

Reklamlar

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: