Enemy Territory FragMovie Database

Bundan yıllarca önce ilk kez Return to Castle Wolfenstein’ın efsanevi klanı infensus’un fragmovie’sine denk gelmiştim. Etkilenmek ne kelime, ne rakam, ne de renk oldu bir anda. Tek arzum ve emelim ve gayem ve hedefim bir adet fragmovie ben de yapmalıyım oldu çıktı o saniye. İsveçin kışları soğuk ve karlı, yazları serin ve sürekli gündüz ikliminin çocukları infensus tarihe bir imza atmışlardı kazandıkları bir ton kupa vs ile ve bunu da bir nezih fragmovie ile taçlandırmışlardı. İşte ben o gazı acayip aldım, 2 gün publarda oynadığım oyunlardan da bir gecelik editing ile bir fragmovie yaptım.

Ulan ne anlatıyorum ya, konu bu değil. Konu sonradan öğrendim ki, fragmovie diye bişi varmış ve bi sürü kişi/clan bundan nasibini alıyormuş, işte bu post’un konusu da bir arkadaşımız işini gücünü bırakmış ve tam 435 adet frag movie’den oluşan bir index sayfası yapmış, çoğu megaupload’da host edilmesi biraz boktan ama hiç yoktan iyidir değil mi. İndir indir izle. İşte Link

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

