Enemy Territory Fragmovie’si Yapmıştım Ben de!

Bugünkü yazdığım yazıda infensus’un fragmovie’sini ilk kez izlediğimde ne kadar kıskandığımı ve hemen eve gelip 2 gün oyun oynadığımı, daha sonra da 2 günlük demoları 1 gecede bir fragmovie’ye dönüştürdüğümden bahsetmiş idim. Hemen aklıma geldi, neden bunu bloglarıma eklemiyorum diye! Evet yıllar öncesi olduğu için ben o zamanlar bir public noob idim, yani ETpro’dan bir haber, rastgele public serverlarda oynayan bir sefildim! Ve fakat publarda az kan çekmedim elin gavurlarından elbette hahahah. İşte o günlerden kalan bir hatıra olsun bu fragmovie’mde. Bu arada müzik hiç sevemediğim elektronik müziğin sevdiğim 3-4 şarkısından bir olan squarepusher “do you know the squarepusher”.

English:

So the moment I saw infensus’s fragmovie years ago, I was mesmerized and wanted to do one for myself right away. So following that day I recorded demos of me playing in pubs for some 2 days, and then I did the editing in 1 night. I didnt know the difference between jaymod and etpro, and I was a pub noobie so the frags arent really that awesome or recorded in scrims or anything, but I had fun doing it years ago, and time and again I still like to watch it. I wish the skins werent that horrible at least. kk hf gg bb :P by the way my nick was d3v14nt those days, I know its ownage:P

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

