Aaa Dedirten Siteler 11:Labuat

Bir süredir Aaa dedirten site olayına girmemiş idim daha sonra Aaa diye bağırdım bir gerilla gorilla gibi. Çünki labuat bana bunu yaptırdı. Basbas bağırttı beni, daha sonra da biz ne yapıyoruz adamlar ne yapıyor diye özgüvenimi sarstı, herşey bırakıp bir anadolu köyünde ırgat mı olsam diye düşündürdü.

Ama sonra dedim cenk ne tribe giriyosun olm lan, senin belin ağrır zaten ırgat olsan. Anadolu köyünde internette yavaş olur diye kendimi sakinleştirdim. Sonra 2 parmak kalınlığında bir sucuk kestim kendime afiyetle yedim.

Bakın bence artık ses sanatçılarının klibi olmamalıdır. Yani olursa olsun bana ne tabi de, TV’de falan çıksın, ama bilgisayar ortamlarında artık klipler böyle olsun. Yani bu site gibi. Bu da tek şarkı üzerine bir site, ama ne site bilader. 3 kez üst üste çaldım şarkıyı, şarkı çalarken de meeeaaauz’umu oynattım, çizgiler çizdim, bunu yaparken çok eğlendim. Site benim yaptığım hareketleri save etti, daha sonra yaptığım şeyleri izledim bi daha eğlendim. Paso cenk yazmaya çalıştım arada falan. Sitenin boktan kısmı ispanyolca olması, daha sonra yaptığınız şeyi mail falan atabiliyorsunuz galiba ama ben beceremedim ispanyolluktan nasibimi almadığım için. İşte müzik klibini müzik kliniğine çeviren site labuat…

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Aaa Dedirten Siteler 11:Labuat”

  1. Hakan says :

    Bana off dedirtti site… Bağlantım yavaş ve kasıldıkça kasıldım. Reklam ajansı köyünde ırgatlık yapıyorum onunla alakalı olabilir mi acep?

    • cenkozmercan says :

      bağlantı yavaşsa uzun sürebilir ama çok tatlı bi site bence bu.
      yukarıda da dediğim gibi artık “sadece izlenen klipler” bence geri de kalmalıdır ufaktan.

      reklam ajansında ırgatlık yapan bir arkadaşım vardı onur diye, fotografçılık, grafikerlerik, bahçıvanlık ve şöförlük yapardı sonra da kendi cebinden parası ile softbox falan alırdı çektiği fotolar iyi olsun diye.

  2. onur akdemir says :

    çok başarılı

Bir Cevap Yazın

