Back to the Future Kaykay Gerçek Oldu!

Gençliğimizin severek izlediğimiz filmlerinden biri idi Geleceğe Dönüş. Marty ve dahi bilim adamı Dr. Brown bizi geleceğe götürüp götürüp geri getirdiler. Sayısız kez okulun kabadayısı Biff tarafından “tavuklukla suçlandı” Marty. Henüz ortaya çıkmamış rock müziği okul balosunda çalıp herkesi şok etti, hatta kendi annesi onunla öpüşmek bile istedi geçmişte.

Ama çoğu insan gibi benim içinde önemli ve kayda değen şeylerin başında gelecekteki marty’nin hoverboardu, yani uçan kaykayı geliyor. Bu aletin acayip süper olduğu konusundaki inancım…bunu daha fazla yapamayacağım.

Ben kaykay olayına giremedim sevgili okurlar. Çocukken süpermiş gibi gelsede ayağımın altında kayan şeyler ile içli dışlı olamadım. Kaykay’a 1 kez binmeye çalışyım, onda da götümü kırıyordum az kalsın. 1 kez buz pateni yapayım dedim, sabit kaldım. 1 kez rollerblade denedim, geri gittim nasılsa…bu hoverboard’a da gençlikten kalan bir “ahh ulan ahhh” hissim var, ama var ya, şu an gelip bana verseler bunu ben buna binemem olm. Anında düşerim, ben bunla bişiler taşırım en fazla. Üstüne bişiler dizip ayağımla kakarım bunu ileri doğru anca. Al sen de bak yakından, videosunu da gör.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

