Tina Fey & Steve Carell’den Date Night R5

Şu posterde gördüğünüz iki kişi, Tina Fey ve Steve Carell, halen devam eden diziler arasında bence en komik olanların başrol oyuncuları. Takip etmiyorsanız hemen sayı ile kendinize gelin ve “The Office” ile “30 Rock”a dadanın: 1 , 2, 3 !

Tina Fey aynı zamanda kendi dizisinin yaratıcısı, yazarı, yapımcısı falan filan ve tüm amerikan ve dolayısı ile dünya televizyonları komedi dizilerine bir fabrika gibi yıldız ve yazar üreten Saturday Night Live’ın da gelmiş geçmiş en başarılı kadın yazarı olarak gösteriliyor falan filan gibi ciddi yazılar yazıyorum bak bu pazar, alla allaaaa…

Bu ikilinin beraber bir filmde olması benim açımdan süper bişi ve uzun zamandır seyredilebilir bir versiyonun release edilmesini beklerken bugün p2p gruplarından IMAGINE tarafından release edildi. Daha sonra PRISM tarafından biraz daha kaliteli bir versiyonu release edildi ama ben IMAGE sample’a baktım o da gayet güzel, bir dvdrip kıvamındadır. Linkleri verip kopuyorum bu noktada.

Burda / IMDB

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

