Interactive Music Video: Arcade Fire-Neon Bible

Geçenlerde Labuat diye bir siteden bahsetmiş, onu Aaa dedirten bir site olarak nitelendirmiş, eve giderken trafikten kurtulmak için köy yolunu tercih etmiş, yol kenarında vişne satan çocuktan 1 kilo vişne almış ve karıma süproz yapmış, karımın “onlar vişne değil kiraz ah safoğlan seni” söylemine maruz kalmış ve allahım keşke yaz bitse de şu sıcaklardan kurtulsam diye söylenmiş ve bir sürü yağmurun yağmasına sebep olmuştum.

O labuat yazısında “bundan sonra müzük fidyoları hep böyle interactive olmalı diye beylik bir şey demiştim. Dualarım sadece yağmur konusunda gerçek olmadı bu konuda da gerçek oldu. Ne kadar güzel, demek ki temiz bir kalbim var, ama bence yok, bir baktırsam damarlarına tereyağ sürülmüş gibidir bence kalbim. Olsun. Sorun çıkana kadar sorun yok felsefesi ile yeni interactive müzzzük fidyomuzu kullanımınıza sunuyorum. Ama ne Arcade Fire severim ne de bu şarkıyı sevdim, ama meeeeaaaauz vesaiti ile interactive olunuyor diye oldum ben de. Siz de olun.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

