Photoshop Hataları ile Fotoşoparanlar!

Bu photoshopçuluk olayı, ayarı kaçmaya namzet bir olaydır diye başladığım bu satırlara, “askerde bir komutanın kendine saç ekmemi emretmesine nasıl karşı gelebilirdim bir onbaşı olarak” diye bir soru ile devam etmek niyetinde olsam, bu yazdıklarımı yazar, daha sonra da, acaba özne, yüklem, tümleç bütünlüğünü sağladım mı acaba diye tekrar okurdum diye düşünüyorum bu deprem doldu günde. Okudum da, sorun yok.

İşte herkes bilir ki, artık 1 tek fotograf kalmamıştır üstünde oynama yapılmamış, hele hele grafikerlere gına bile gelmiş olabilir bu konudan artık, ama güzel bir koleksiyon buldum fotoşopar olmuş kişilerle ilgili. Gelin isterseniz kısa kesip linklere geçelim. Yok eğer istemeseniz sanki başka bişi yapçakmışım gibi…peyyy. Bak da gül 2.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Photoshop Hataları ile Fotoşoparanlar!”

Bir Cevap Yazın

