Gerçekten, Gerçeklerinden Ayırdedilmiyor Bu Heykeller Civanım!

Araştırmacı gazeteci olsaydım, araştırır da yazardım, peki bu ne demek şimdi? Araştırmacı natır olsam araştırmaz mıydım? Yani işin araştırma kısmı gazetecilikte değil mi demeye çalışıyorum? Yoksa sadece makara kukara mı yapıyorum? Yoksa sadece ve sadece kukara mı yapıyorum?

Ben ne yaptığımı biliyor muyum sandınız yoksa bir an? Bakın açık seçik ifade edeyim ki, yok öyle birşey. Çok samimi olmam gerekirse, biraz daha bişiler yazıp buraya bir link koyacam. O linke tıklayan 3 şansı okuyucu ile Burma’ya gidecem ve akşam yemeği yiyecem. Bu kadar. Hahahaah Burma diye bir yer kalmadı olm lan. Artık orası Myanmar. Birisi gelip F2’ye bastı ve rename etti onları. işte bu da bizi konumuz olan “acayip gerçekçi, hakikatten ayırdedilemeyen, edilse bile yine vay vay vay dediren spektaküler heykeller”e getirdi. Bakın getirilin burdan.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

