Vuvuzela Filtresi İle Rahat WC2010 – UPDATED!!!

Bazen hayat beklenmedik süprizlere gebedir değerli okur. Vuvuzela denen borumtrak düdük ise 4 yıldır bu turnuvayı bekleyen insan evlatları için böylesi bir süpriz olagelmemişmidir daha ilk maçtan beri. Gelmiştir. Etnik enstrüman ile kendilerini ifade eden Güney Afrika’lılar tüm dünyanın imanını nasıl da gevretmemiş midirler? Mısır gibi, mısır gevreği gibi gevretmişlerdir hakikaten. İşin süper manyak kısmı ise şu: ulan bi bok yiyecekseniz, niye bir duruma göre yemiyorsunuz o boku. Yani gol olunca çal, top rakipte iken çal, poziyson varken çal…ama yoooook ruh hastası gibi durmadan çal sen en iyisi allahın nelsonu allahın mandelası. Zamanında Atatürk Madalyasını da reddetmişlerdi allahın kopilleri!

Herneyse anti vuvuzela filtresi diye birşey geliştirdiler. Vuvuzela’nın ses dalgasını tespit edip tam tersi frekansta bir ses dalgası yaratarak vuvuzela sesini iptal ediyor. Şu anda finlandiya televizyonunda falan kullanılan filtre ile ilgili google’da bir arama yaparsanız türlü türlüsünü bulabiliyorsunuz. Bu post’ta böylece linksiz olarak bitiyor.

UPDATE:

Bu vuvuzelayı sevenler var, onu sevenler için internetlere vuvuzela getirme yöntemi de var artık. Mesela bu blog vuvuzela ile nasıl oluyor bakınız.

Reklamlar

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

8 responses to “Vuvuzela Filtresi İle Rahat WC2010 – UPDATED!!!”

  1. Anonim says :

    top rakipteyken çalarlarsa sürekli çalınmış olma mı??:))

    • cenkozmercan says :

      itina ile lafımı geri alıyorum. yok lan almıyorum :P
      top rakipte iken çalınıyorsa, değişim olmalı, bi bi takım bi diğer takım hesabı
      bunlar varsa yoksa çalıyorlar…

  2. Anonim says :

    konu çalınması sanmıştım….şimdi konu deişti…..doğru aslında…desibel de önemli

    • cenkozmercan says :

      konunun gördüğü müthiş ilgi üzerine update ettim ve vuvuzela ekledim. en alttaki linkten her siteye vuvuzela ekleyebiliyorsunuz. işte internetler bu kadar güzel bişi değil mi değerli anonim :P

  3. Anonim says :

    Arada bir sosyal aktivite için dışarı çıktığında sanal ortam için sabırsızlandığın oluo mu?

  4. Anonim says :

    hehe

  5. aoirufus says :

    Ben de ne var bunun sesinde bu kadar abartılacak, alt tarafı enstrüman derdim -_-” Lafımı geri aldım o sesi dinledikten sonra -_-“

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: