AsMerkez Outlet Bursa’nın Yıldızını Seçiyor Jenerik

İlk defa bir yerel televizyon bir yarışma ile ev veriyor sevgili okur. Bizde Jenerik veriyoruz kötü mü ediyoruz? Yeteneğini sergileme yarışmalarında ağırlıklı olarak şarkı söyleme olayına ise uyuz oluyorum. Şöyle acayip şeyler yapanlar da çıkar inşallah diyorum.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

38 responses to “AsMerkez Outlet Bursa’nın Yıldızını Seçiyor Jenerik”

  1. sercan says :

    abi benim bu yarışmaya katılma imkanım varmı ?

  2. halil ibo says :

    ağaçkakan doğukan

  3. eser says :

    cok sessiz sedasız bi sekilde secmeler olmus. belki de bizim ilcede as tv izlenemedigi icin fark edemedik ama bi sorum olacak sonucta bursa için guzel bi etkinlik. bu yarısmanın devamı olacak mı yani tekrar secmeler olacak mı olacaksa da ne zaman olacak cav verirseniz sevinirim…

    • cenkozmercan says :

      açıkçası tekrarı olur mu bilmiyorum, ben sadece jenerikleri falan yapıyorum :)

      • ozCan says :

        ayhnen yhaa benımde haberım yhoqdu daha yenı duydum yhane yhoqsa bende katılmak ıstıorum yhaa :( kendıme guvenımde sonsuzdu ama malsf sessız bır duyuru oLmuss

  4. ozCan says :

    bu arada bursa adınada sevındım kı böle bı yarısşa bı proqram hazırladıınız :D sızede tskRR bu seferlık olmadı ınsllah basga bı zaman yıne böle bı etkınlık olursa katılma sansımı kullancaım x)

  5. cenkozmercan says :

    bi dahaki sefere inşalla diyelim o vakit.

  6. özcan says :

    inşallah :D

  7. elif yavuz says :

    (elif çéviren )için konuşmak istiyorum kendisini tanımıyorum ama babamın arkadışının kızı bugün onu dinledim çok güzel söyledi şarkısını ve ona bol şans dilerim

  8. gözde says :

    elİF ÇEViren KOmsuuzz spR SÖyledi AMa diçer bey HAKkını YEDİ onU AÇık bloduLAR amA öle deiLL

  9. özcan says :

    yha ben ve kardesım cok gusel sesımız var arkadaslarımıs bzı hayranLıkla dınlıolar kaç kere sesımızı duyurmaa calıstık olmadı yhane vaktımız olmadı sız yardımcı olamazmısınız :S

    • cenkozmercan says :

      ben program jenerikleri yapan birisiyim, nasıl yardımcı olabilirim ki size?
      bir de sizin yazdıklarınızı anlamaya çalışırken zorlanan insanlar olduğu ile ilgili bir duyum aldığımı sözlesem, beni yadırgamamanızı umar, yukarıda farklı yorumlarda yazdığınız yha kelimesinin anlamını merak eder bir durumda bulurum kendimi.

  10. Orta Yaka says :

    Bu Program Bastan Yazılmıs Cızılmıs Hesaplanmıs 64 Yarısmacının 62 si kukla piyon dogukan ve dinçer herseyı ayarlamıs yazık yazık yazık notersız bır yarısma olması zaten ne denli bır sacmalık oldugunu apaçık ortaya cıkarıyor

  11. Orta Yaka says :

    adam olmayanlar kım ?

  12. Orta Yaka says :

    Kimmi gecen haftakı yarısmayı ızleyenler ve akşamkı son yarısmacıyı seyredenler anlar kım oldugunu ayıktınmı?¿

  13. cenkozmercan says :

    güzel türkçemizi koruyalım falan diyecek son adamım herhalde ama buraya yazılan bir sürü şeyi anlayamıyorum xD

  14. Orta Yaka says :

    eger gercek ve objektif bir izleme potansiyelin varsa tekrar tekrar sorma veya kukla pıyon olmayan yarısmacıları sen git dogukan ıle dinçere sor

    • cenkozmercan says :

      …ve fakat ben gerçek ve objektif bir izlenme potansiyelimin ne demek olduğunu bilmesem de, eğer bu potansiyelim gerçekten olsaydı bunu tekrar tekrar sormuş olmama bağlayabilirdim :P

  15. Orta Yaka says :

    bır kere ızlemen yeterli cenközmercan yada dedıgım gıbı bır ara dogukanla dinçere sor :)

  16. Orta Yaka says :

    neyse ben kaçar bırgun musaıt olursan uzun uzun konusuruz

  17. Anonim says :

    senın sorrunun buyuk bence bırseyı anlamıosun kıtmısın:)

  18. Anonim says :

    olması gereken oldu haksız yere bır yerlere cıkan kişi elendi ama bır cok kısının hakkını yiyerek hak yerini buldu sıra geldi grubunda elenmesıne :)

  19. Orta Yaka says :

    beklenen oldu hesaplanan planlana sekılde 5 kısılık dinçer dişlonun grubu 1.oldu 62 yarısmacı kandırıldı yazıklar olsun

  20. Orta Yaka says :

    favorim vaya favorim degıl mesele mesele bu yarısmanın onceden planlanmış tasarlanmış sekılde neticelenmesi bursanın yıldızını seçiyorsun ama 5 kısılık profosyonel grubu yarısmaya alıyorsun aldıgın grupta senın jurinin yetiştirdigi bır grup neyse ya allahlarından bulsunlar hepsi!!!!

    • cenkozmercan says :

      ben valla ne grubu ne dinçeri tanımıyorum, ama dediğin gibi birşey olma olasılığı bence zayıf çünkü jüride 4-5 kişi var ve sırf dinçer istediği için böyle oy vereceklerini sanmıyorum.

  21. SERKAN VE EFE says :

    abi bizim videoyu koyarmısınız yada nerden izlicez

Bir Cevap Yazın

