Magic the Gathering: Duels of Planewalkers, Skid Row

O zamanlar internetler yoktu. Yani bizim hayatımızda yoktu. Aslında mıydı lan? Şu an süpheye düştüm bak. Herneyse neden her şeyi paylaşıyorum lan ben. Gram mistiklik, gram bilinmezlik bırakmadım hayatımda şu blogları açtım açalı be.

Şimdi bu Magic bir kart oyunudur, bilmeyenlere kısaca özetleyeyim. Aynı çozukluğumuzdaki Başak Oto Turbo gibi bir kart oyunudur yani. Önce çok sever insan, bi gaza gelir. Üstündeki çizimlerde fantastikle, FRP ile ilgili insanlara iyice motivasyon sağlar. Bi süre sonra bakarsın, ulan alıp duruyoruz bunu, ama nereye kadar? Bir normal setini alırsın sonra expension pack babam expension pack alırsın, paso para basarsın, sonra da uyanırsın, lan bu bir para tuzağıymış diye. Peki hayatta her aldığımız, sevdiğimiz şey para tuzağı değil mi? Bunun kadar değil valla. Bundan beteri Aion var, Wow var, bu Magic’de 2. sırada gelir yani.

Şimdi neden para tuzağı bu? Çünkü bu oyunda insanlar kendi ellerini (deck) kendileri oluştururlar oynarken. Kuralları tam hatırlamıyorum da bi 50 kartlık falan deck oluşturusun oyun öncesi, oyuna başlarken de bundan 10 tane mi 15 tane mi ne rassal olarak alırsın ve oyuna başlarsın. Tabi kartlar farklı farklı, bazıları dandik, bazıları çok iyi, bazı 2-3 kart ise süper kombolar yaptırır, tabi bu kartları edinecez diye expension pack alıp durursun, aman efendim bilmem ne interrupt kartı gelsin umudu ile falan.

Tabi bilgisayar oyunu olunca karta para dökme olayı bitiyor ne güzel bir şekilde. Daha önceden bazı Magic oyunları çıkmıştı ama bu yeni çıktı, ben de eski günlerin hatrına bir bakayım şuna dedim, sonra siz de bakın istedim ki buraya linkini koyuyorum. Ben genelde siyah-kırmızı agresif deck’ler yapardım kendime diye de son an bilgisi vereyim bari. Linke gel linke

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

