Türküm, Doğruyum, Sansürlüyüm! Yasam Hergün Farklı DNS bulmaktır…

Sabahları işe gelirim, bilgisayarımı açıp, ilk olarak 3-4 siteye bakarım. Bunlardan birinde kesin youtube linki vardır ve ben o günlü DNS’lerimiz youtube’ları açık tutmayı başarmışmı, yoksa mahkeme kararı tıpamışmı bu DNS’leri görürüm. Ve açıkçası işin şakalık bir yönü de kalmadı. Yıllardır youtube kapalı. Ama aslında değil. Bu ülkenin en büyük acizlik göstergelerinden biri değil mi?

Yani kanun var (hesapta) ve bu devlet çata pata site kapatıyor, sonra TV’de bu devletin başbakanını görüyorum sona soruyorlar “Tayyip bey youtube ne zaman açılacak?” kendisi şöyle cevap veriyor “Ben giriyorum youtube’a”. Yani diyor ki, biz burda bir ülkenin devletiyiz, ve bir karar verilmiş ve bir şey yasaklanmış, ama ben bu devletin 1 nolu yöneticisi olarak bu yasağı deliyorum, etrafından dolanıyorum diyor, “siz de dolanın” demeye getiriyor. Vay vay vay….

DNS değiştirmek, youtube açan program indirmek, bu ülke internet kullanıcısının kaderi bir süredir. Dünyadaki en sansürlü internetlerden birine sahibiz ve bu beni çok utandırıyor. Dünyanın ezik halklarından biriyiz ve bi bok yapamıyoruz bu konuda. Ancak bu DNS’de patlamış diyip başka DNS’e geçeriz, başka da bi bok yiyemeyiz. Her halk hakettiği şekilde yönetilir bize de bu layık demek ki.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

3 responses to “Türküm, Doğruyum, Sansürlüyüm! Yasam Hergün Farklı DNS bulmaktır…”

Bir Cevap Yazın

