Brooklyn’s Finest Dvdrip – Diamond

2 film birden kuşağım olsun isterdim karate-do çalışırken 12’li yaşlarımda. Kıspet bugüneymiş. Jöno’lu Micmac’tan sonra Fuqua’lı Brooklyn’s Finest, ya da Türkçesi ile Buruklinlerin Hası bugünün leziz release’leri arasında yerini alıyor. Diamond release’i olduğu için ISO9001 standardlarından da kaliteli olduğunu anlıyoruz direk ve konuya girmeye bir deneme daha yapıyoruz.

Şimdi bu Antoine Fuqua’yı ben en çok Training Day‘de beğenmiş, adını da o zaman öğrenmeye karar verme aşamasına gelip gelmeme arasında kalmamaya karar verip, adını öğreneyim ben bunun, zaten fuka ismini kolay hatırlarım zhiithi thiizhiitii diye gülmüştüm. Yönetmenin sonra Kral Adamdın Artur filmine puan verdiğimi hatırlatsalar bana, yemin içiyorum hatırlarım, ama şu an hatırlamadım bak, hatırlatılmam lazım.

Bruklin’in polislerinin de işi zor bilader diye düşünmeden edemiyorum, çıkan 3 filmin 1’i bu gündüz kahraman polis, gece kendine acıyarak viskide kulaç atan ve karısı tarafından da ya terk edilmiş, ya da filmin bi 10-15 dakikası sonrası terk edilecek gururlu silahşörleri hakkında. Ethan Hawke var, Wesley Snipes var, Don Cheadle var, Richard Gere var.
Burda IMDB var.
Burda da linkler var.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “Brooklyn’s Finest Dvdrip – Diamond”

Bir Cevap Yazın

