Jean Pierre Jeunet’dan Micmacs! DvdRip-Nodlabs

Ben Jeunet’yu çok severim. Kayıp Çocuklar Şehri ve Şarküteri‘yi seyretmediyseniz çok şey kaybetmişsi…ulan ne bu sinema kritikeri ağızları bugün di mi? Ben yine kendim olayım 2 dakka, rahatta dinle…

Olm, bak şimdi, bir sürü kasık fransız filmi olabilir ama Jeunet işin içindeyse olmaz bu kasıklar, ve fakat senin kasıklarına bişey olabilir diye paragraf içi zorunlu hareketlerden kelime espiritüelini buraya nüktedeyim. Sonra devam etmeye devam edeyim: Sinema gördüğümüz şeyle çok ilgili değil diyen bir putatapan olabilir mi aranızda? Bence olamaz, o zaman gördüğümüz şey önemli ise sinemalarda, bilin ki Jeunet (ulan bu fransızca  olayına da kılım aslında, ne yazıyoruz ne okuyoruz, resmen çarçur ediyor herifler yazılı dilde harfleri. Hadi şimdi o kadar sorun olmaz da Gutenberg’e deseler ki, “biz renault yazıyoruz reno okuyoruz ne dersin” deseler, Gutenberg bunlara ağız burun karışık girebilirdi haa, tek tek harf dizerken contalar zaten kritik kütleye ulaşmış), ne diyodum ben? Ha, artık jöno yazıyorum bunun adını ben.

Bakın ya harbi diyorum, acayiptir bu film kesin diyorum, sanki süper filmler mi seyrediyorsunuz ya? Al bak IMDB’ler şu an 7.3.

Bazı illegalite dolu linkler de burada, internet venn diagramı içinde.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “Jean Pierre Jeunet’dan Micmacs! DvdRip-Nodlabs”

Bir Yanıt Bırakın

