Transformers: War for Cybertrone – Reloaded

Hakkımda bir kanı edinmeden belirteyim size. Ben bu transformers’a ısınamıyorum. Megan Fox bile ısıtamadı beni, ki ona da tam ısınamadım. 1. filmi seyrettim ama 2. filmi ortasında bıraktım, ki çok kötü filmleri bile sonuna kadar seyretmeye çalışırım, gerçi çok kötü bir film artık farklı perspektiften iyi bir film olur, güldürür eğlendirir falan.

Bu transformers oyunumuzu ise niye o zaman buraya ekliyorum? Çünkü bakıyorum çok yüksek notlar alıyor bu. 3rd person shooter dediğimiz türünde karşımıza çıkan oyunumuz ile ilgili şu an pek birşey bilmediğim için başkada bişi demiyorum. Bakın burdan trailer izleyin isterseniz. Yok direk link derseniz de sizi artık oyun releaseleri için oyun arşivine yönlendireyim. Üye değilseniz bedava üye olun da yok 65. part eksik kaldı falan derdi olursa bu adamlar tekrar re-up yapıyorlar. Son olarak releaselog linki vererek tam olayım.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

9 responses to “Transformers: War for Cybertrone – Reloaded”

  1. evronas says :

    kitap bitir madem

  2. evronas says :

    eh sana ulkeden kacmak icin bir sebep daha cikmis oldu neticede.

    pisman misin timoti?

  3. evronas says :

    benim siteye bi duyuru yazdim, onun ustunden cikip bir makale kaleme almani rica edecem. rapidshare cibiliyetsizine geydirme makalesi olsun.

    • cenkozmercan says :

      evet okudum, yazacam senin makaleni
      mostlyseries’e yazık olur eğer kapanırsa
      hotfile’ı 2-3 aydır kullanıyorum ve gayet memnunum ama bunlara güven olmaz her an kafalarına göre değişiklik yapabiliyorlar. rapid’i geçen sene limitsiz yaptılar bir ara diye aldık, 1-2 ay sonra günlük 4 giga limite geçtiler sonra da günlük 5’e çıktık diye sanki hediye ettiler bize gibi bi tribe girdiler. yazık

Bir Cevap Yazın

