Otomatik Ayakkabı Bağlamak İsteyen Hacıcavcavlara: Laceomatic!

Daha önce bir yazıda müthiş amerikan icatlarından yımırta kırma makinesi mi ne tanıtmış ve o yazıda, daha bu amerikanlarda ne icatlar var olm yeah tarzı bir sarkastiklik de bulunmuştum.

İşte ayakkabılarımızın bağcığını otomatik bağlayan bu süper icat da bugün dikkatimi çekti ve en son ne zaman ayakkabımı bağladığımı hatırlamasam da, herhalde bağcıklı ayakkabılarım olsa ve 6 yaşından küçük olsam en çok gereksinim duyacağım şeylerden biri bu olurdu diye düşünmeden ettim. Evet, düşünmedim bunu, oldukça kolay oldu düşünmemek. Bir düşünün, aslında bir şeyi düşünürken, geri kalan herşeyi düşünmüyoruz, o zaman demekki birşeyi düşünmemek istatistiksel olarak aynı şeyi düşünmekten çok daha yüksek bir orana sahip. Eee?

Şimdi asıl hayal kırıklığı bu aletin aslında otomatik ayakkabı bağlayamamasında. Yani bu çomağı ortasına sokuyorsun bağcıkların. Bağcıklar hep bağlı duruyor. Papucu bıdığına geçirip o çomağı çevirmek sureti ile bağcıkları gerdiriyorsun ve ayakkabı sıkıyor ayağını. Ulan bu ne gereksiz bişey ki ben dediğim gibi zaten ayakkabıları hiç çözüp açmıyorum. Alınca ayakkabıyı 1 kez bağlıyorum o kadar. Ama yooook ben alcam bundan derseniz de buradan alın bilader.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “Otomatik Ayakkabı Bağlamak İsteyen Hacıcavcavlara: Laceomatic!”

Bir Cevap Yazın

