MousePad mi Meeaaaauzped mi?

Yıllar yılı mouse pad kullanmadım. Daha sonra kullandım, bu yazı bu kadar.

Yok lan. Az evvel bir ilingirli mousepadler showcase’i gördüm de, dedim bunu bloglarıma koyayım hemen. Ama tabi konu ile ilgili bazı şeyler yazmam da gerek olduğu için hemen olayı kendime çektim ve dedim ki “Yıllar yılı mouse pad kullanmadım. Daha sonra kullandım, bu yazı bu kadar.”

Yok lan. Az evvel ilingirli mousepad’lerle ilgili bir yazıya giriş yaptım da ondan şeyediyorum.

Yok lan. Olmuyor, bu sefer beceremeyecem mi acaba yazmayı?

Yok lan. Neden beceremeyim ya. Bak bu mouse pad işi aslında var ya saçma bir mouse’un yoksa çoğu kişi için gereksiz birşey. Ama tabi artık optik meaaauzların standart olması ile ve bazılarımızın masalarında adam gibi çalışmadıkları için gerekli olabiliyor ama mesela benim çalışma bilgisayarımda yok bir meeaauuzped. Ama evdeki bilgisayarımda güzel bir Razer eXactmat’im var. Dur linkleyim dar alanda. Bak ta burda. Çift yönlü kullanılıyor, bir yüzü düz ve hız için, diğer yüzü pıtırlı kontrol için. Diğer yüzüde var ama.

Yok lan. Başka yüzü yok. Aslıda olayın farklı bir yüzü var ama o da şudur, bazen düşünüyorum ulan sanayide gidip 3 dolara mal edip bunları, 15 dolara yurt dışına satmak var “professsional gaming equipment” hesabı.

Yok lan. Ben böyle şeylerle uğraşamam, anca bakarım, sizde acayip tatlı meeaaaauz ped’lere bakmak istiyorsanız buraya bakın.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “MousePad mi Meeaaaauzped mi?”

Bir Cevap Yazın

