Mostly Series’e Neler Oluyor? or Rapid Daha Ne Kadar Düdükleyecek Bizi?

İlk önce hala rapidshare sahibi varsa onlara bir uyarı ile başlayayım. İnternetlerin en büyük ve kullanıcı dostu dizi arşiv sitesi mostlyseries.com rapid’den yediği son kazığı hazmetmemeyi seçiyor ve rapidshare’i bırakıyor. Yani işin ilk önce sizi etkileyecek kısmından başlarsak şunu anlamanız gerekiyor. Bir dizi varsa izlemek/arşivlemek istediğiniz, ve bir de rapidshare account’unuz, o zaman hemen mostlyseries.com’a gidip bunları arşivlemeye başlayın çünkü artık download edilmeyen linkler 60 gün içinde silinecek ve tekrar upload edilmeyecek. Bloğun hotfile’e geçmesi söz konusu (hatta bugünkü update’i şu an gördüm yarından itibaren hotfile’a geçiyormuş), ki bu da hiç yoktan iyi birşey. Ama yine de download edilmeyen linklerin 60 gün içinde silinecek olması öyle dev bir arşivin yokolacak olması üzücü. Sonuç olarak 60 günümüz kaldı ve ben hep oraya “lan zaten arşiv orada” gözüyle baktığım için kendime almadığım bazı dizileri arşivlemeye başladım. Buna da efsanevi Pete&Pete ile başladım.

Şimdi rapid’e gelelim. Gelmeden önce ben bir kapalıçarşıya gidip ağzımın içini kalaylatıcam yanlız, bir küfürlü olabilir bundan sonrası, onu uyarayım da ona göre tıklayın.

Bu amına kodumun rapidini alalı ben 2-3 sene oluyor, herifler ne sikti bizi bilader, doymadılar resmen. Önceleri günlük download limiti olmayan rapidshare, ki benim ilk almam bugünlere denk gelir, daha sonra günlük limit boku çıkarttı. Türkiye’de görmeye alışık olacağımız tarzda birşeyi elin gavuru da yapınca şaşırmıştık, ama tabi işin bir ucu politik olarak doğru illegaliteye dayandığı için hakkı aramak daha zor oluyor. Yani biz zaten bişey yapamayız da bir amerikalı da çıkıp mahkemeye vermez mi bunları, lan limitsiz diye aldığım hizmeti limitlediniz diye…

Daha sonra limit günlük 3 gigabyte’a kadar indi bir aralar. Hatta 2.66 gb’ydi galiba tam hatırlayamadım şimdi. Daha sonra günlük 5 gigabyte’a çıkardılar ve bunu da sanki bir hediye veriyormuş gibi lanse ettiler. Ulan sik kafa, zaten limitsizde almıştık, günlük 5 GB oldu diye sevinelim mi?

Herneyse, sonuç olarak rapid gittikçe kendini bitiriyor. Ben bundan 2-3 ay önce hotfile’a da geçmiş biri olarak hotfile’dan oldukça memnunum. Günlük limitleri yok, hızı rapid’in altında kalmıyor, ve genel olarak gördüğüm kadarı ile şu an en az rapid kadar popüler, ki bu da çok önemli çünkü limitsiz bile olsa link bulamıyorsan ne işe yarayacak değil mi?

Toparlarsak şunları söyleyeyim, ilk iş olarak mostlyseries.com’a gidin, son 60 günün kıymetni bilin, daha sonra bir sürü bölüm, part eksik kalacak ve aynı partları bulamayacağınız için yarım yamalak olarak kalacak tamamlanmamış diziler. Daha sonra böyle bir hesap almak istiyorsanız, artık rapid’i siktiretmenizin zamanı geldi, çünkü onlar bizi çoktan siktir etti, biz eski bir alışkanlıktan kasıyoruz hala. Tavsiyem benim de mostlyseries gibi hotfile olacaktır. Gerçi onlarda yarın limit getirse bişi yapamayız ya.

Haa bu arada kullanıcılar bazında rapid’deki son değişiklikler bizi tam olarak nasıl ektileyecek tam anlamadım.Yeni modelleri , rapidsmall, rapidmedium, rapidbig falan gibi şeylere dayanıyor ve günlük download’ları “rapids” ile ödüyorsunuz, rapidsleri ise para vererek ödüyorsunuz. Yani kafa karıştırarak nasıl düdüklediklerini gizliyor herifler. Benim ilk anladığım rapidsmall’da kalırsanız, 4 rapid=1 gigabyte, ve 400 rapid 5 euro yani, 100 gigabyte=  5 euro, yani 50 euro= 1 terabyte, ki bu benim yıllık verdiğim para rapid’e (yıllık 50 euro) . Ama 365×5 giga= 1.825 terabyte için ödediğim para. Yani neredeyse yarı yarıya çekti herifler. Ne diyim daha….

Son olarak mostlyseries’e geçmiş olsun diyorum.

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

5 responses to “Mostly Series’e Neler Oluyor? or Rapid Daha Ne Kadar Düdükleyecek Bizi?”

  1. evronas says :

    Aha bu postu sonradan gördüm tabi, diğerine comment yazmıştım. Neyse burada önemli bir uyarı yapmakta fayda var, 60 gün sanan yanılır. Değil 60 gün bazı dosyaları 15 gün civarında hakkın rahmetine kavuşacak, ama genel olarak 30 gün dayanır gibi bir düşünce var bende. Küfürleri de diğer commentte sizden beklemiştim özdamarcan bey, meğer benden önce davranıp kukularını didiklemişsiniz isviçre köpeklerinin.

    Unutulmamalı ki öncelikli olarak rapidshare.de vardı. Biz oradan account aldık ul’ye başladık. Sonra ipneler rapidshare.com çıkardı ve dedilerki biz ayrı bir servisiz ve rapidshare.de kapanıyor. Böylece 2 kere account almış olduk ve ul edilen dosyalarımız da yokoldu gitti. Rapidshare hayatına böyle bir itlikle başlamıştı zaten, ne bekliyorduk bilmiyorum ama köküne kadar almayı haketmişiz gibi.

    Mostlyseries’e bir raise dead çekmeyi düşünüyorum, bakalım başarabilecez mi..

    Rapidshare itlerine de öyle bir mail yazdım ki, hazardous olarak direkt sileceklerdir sanırım. Cevap verirler ise de çerçeveletip asarım buraya.

    Yoldaş cenke selam copyrightçı zihniyete sokmaya devam.

    • cenkozmercan says :

      bunları hadi biz değil de neden bir amerikalı falan mahkemeye vermiyor diye düşünüyorum da, çıkacak herif mahkemeye log’larla, kim bilir neler indirmiştir diye korkup vermiyorlar bence.

      bi aralar rapid accout’unu hackleme tribi vardı bazı yavşakların uyguladığı, user/pass’ini bi trojanla falan çalmakla kalmayıp, kullanıcıya bir de mail atıyorlardı, illegal download yaptığınız tespit edildi, mahkeme kararı ile rapid account’unza el kondu diye mail geliyordu. Tırsarsan herifler senin account’u kullanıyorlardı süre bitene kadar. Rapid’e mail atmıştım siz mi yolladınız lan bunu diye, yok abi diye şifreyi değiştirip bana geri yollamışlardı.

      Ne diyim hodja, downloadcular yolcu, geçeriz hotfile’a olur biter, olan uploadcuya olur, zaten bir sürü blog-forum rapid’i siktiretti bile, bundan sonra da olan rapid’in kendisine olur. ismi kaldı rapid rapid diye yıllardır sadece, son 3-4 aydır hotfile acc.’de var bende, gayet güzel, limitsiz ve bir sürü adam hotfile linki veriyor artık. Rapid’i fiiliyatta geçtiler yani, kısa süre sonra rapid’in adı da kalmaz böyle devam ederse.

      • evronas says :

        ancak dosyaları geçiremiyoruz hotfile’a. hotfile iyi diyorsun da heriflerde ne API var ne birşey. remoteupload’a da limit koymuş ancak beline kuvvet ul hızına bakıyor atabileceğin dosya. hotfile rapidden farklı olur mu? tabii ki olmaz. krallığı alan vatandaşa sokar. ama hotfile upload yapan adamı mı üzer indireni mi üzer o önemli. rapid hepsini üzdü, ama ul yapan adamı öldürdü neticede.

        bakalım görelim, ama ben eskisi kadar fanatikçe dizileri takip edip de ul eder miyim? yok hacı şevk kalmadı, hevesim kırıldı, mızıktım.

        • cenkozmercan says :

          sen iyi bile dayandın bence, re-up olayı bile yeterince kasıktı abi. sen bir deliydin resmen, para verseler yapılcak iş değil 500 diziyi günlük takip. üzülüyom valla.

          sende gel böyle düz blog aç, ite köpeğe laf sok bari,
          telnet nasıl çalışır, BBS’lere nasıl girilir diye de bir ilk yazı yaz :P

Bir Cevap Yazın

