Greenberg: Ben Stiller – Nuke’a Tikkat Ol!

Bu Ben Stiller yok mu. Var. Bir sürü insan tanıyorum, ki ben de bu insanlardan biriyim, yani kendimi bilirim de mi demeye getirdim aradan, yada farklı bir soru sorayım ki, bu cümleyi nasıl noktalama işaretleriyle bezemeliydim? Soru olmasına rağmen cümlenin devam ettiği cümleleri, cümle ortasında soru işareti ile taçlandıramayız ki.

Bir sürü insan tanıyorum, kendim gibi, bu Ben Stiller’ın bütün filmlerini kesin seyrediyor. Bunlardan birisi eski sırıkla atlama şampiyonu  Sergei Bubka’dır. Dün bana attığı mesaj’da şunları belirtti. “Cenk Ben Stiller’ın yeni filmi nerdeyse her filmi gibi komedi, drama, biraz da romans, hatta IMDB notu 7.1”

Ben hemen bu filmi takiplere aldım sonra, ama ilk çıkan arrow versiyonu filmin sonu yok diye nuke’landı. Yani buna dikkat etmezsek en pis olaylardan biri olan “filmi seyret sonra sonu olmasın, vay babuşka” ile karşılaşabilirsiniz. O yüzden bunun REPACK diyenini alacaksınız sevgili Ben Stiller severler. Haa yok beni o da kesmez derseniz 720p’si de var. Türkçe altyazı henüz yok, ama yakında çıkar sanıyor bu sabah tanıştığım 23 toronto raptors fanı. Linkleyelim.

IMDB / Burda / 720p / Altyazı

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “Greenberg: Ben Stiller – Nuke’a Tikkat Ol!”

Bir Cevap Yazın

