Mastaş Halı Saha Futbol Turnuvası Jenerik

Eskiden halı sahalara gider fitbol sporları yapardık, sonra yapmaz olduk bunları. İşte astv’mizde de böyle bir turnuva programı başlıyor. Takımlar “antremanda kemik sesleri” çıkartırcasına 5000TL’lik ödül için kapışıyor. Ben de jenerik yapıyorum böyle.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

22 responses to “Mastaş Halı Saha Futbol Turnuvası Jenerik”

  1. evronas says :

    oysaki kaleden tek pasla görsen beni bir yüksek topla, topu yere düşürmeden ağlara göndersem eski günlerdeki gibi. sonra rakibi daha çok kızdırma amaçlı ben kornerden direkt gol atsam sen de panter emel gibi kaleyi kaplasan. aşk mesajı gibi oldu lan.

  2. evronas says :

    karıştırdın yine hafızasız insan. senin bileklerin pırasa olmuştu.

  3. evronas says :

    bunaksın cidden. benim belim yok, hiç olmadı

  4. evronas says :

    oo sen kalple karıştırdın

  5. evronas says :

    benim tavuk yedigimi iddia ederek hepten topu attin. kafa travmanin boyutlari her commentte daha da endise verici bir sekilde ortaya cikiyor.

  6. evronas says :

    konserde ezmiyordum en azından senin gibi bebelerini, sadece 10binlerle katledilmesine aracı oluyordum. tavuk dediğin kesilir ve çöpe atılır, tavuk yiyenin tavuk kadar beyni yoktur..

    • cenkozmercan says :

      olm ne oldu reset mi attın kafaya? babanın tavuk çifliği var lan, hayatın tavuk yiyerek geçti. karşıma geçip beni tiksindirmek için kıkırdak yerdin, tavuk kadar beynin kalmamış mı yani bunu anlamalıyım? bu ben tavuk yemem tribi ne ?

  7. evronas says :

    sanırım o yaşlar birtakım tarikatlar etkisinde kalmışsın, net bir hafızaya sahip değilsin. tavuk yemem, yiyeni de sevmem.. hiç sevmedim, çiğ tavuk da yemedim.. tavukçuluk yapmak sende default tavuk yer bu işi ne mantığı oluşturmuş sanki, yanılgıdasın..

    • cenkozmercan says :

      LAN! Kafamdaki evren imajı sarsma, manyak mısın nesin ya? Çatır çutur kıkırdak yediğini çok net hatırlıyorum karşımda beni tiksindirtmek için. Yeni tribin mi bu ben tavuk yemem?

  8. cenkozmercan says :

    halı sahada düşüp belini kırdığınıda hatırlamıyorsun, tavuk yediğini de hatırlamıyorsun, çok yoğun çalışıyorsun, belki de ilgiye ihtiyacın var. Gel sana 1.5 kilo linyit kömürü alayım gidip onla 175 tane tavuk kanadı yiyelim ama ben yemeyeyim, hepsini sen ye, ben sucuk yiyeyim aradan.

  9. evronas says :

    haha kömürü tavukla ziyan edeceksin demek. lan 100 tane midem olsa bir tanesine tavuk indirmem. kırmızı et insanıyım, ilk t-bone’umu 3 aylıkken yedim. tavuğu millete satıp kazıklamak için kullandım yıllarca, onları zehirledim, ceplerinden paralarını bedenlerinden ruhlarini çaldım.

    ama kafanda güçlü bir imaj oluşturamamışım ki tavuk yiyen birtakım faniler ile karıştırıyosun beni, reçete olarak 1 kilo ağızda maksimum gıcırdayan hellim peyniri yazıyorum sana.

  10. cenkozmercan says :

    olm gerçeküstü bir gün yaşıyorum senin yüzünden,
    ben varken sen kim oluyorsunda kendini kırmızı et insanı diye lanse ediyorsun?
    ben bu yola karaciğerimi koydum 2. derecede yağlandırdım onu
    inegöl köfte diye, bonfile diye, sucuk diye….

    allahın tavukçusunu seni ömrün lades oynamakla geçti diyorum sana ya

  11. evronas says :

    senin peder takım elbise satıyor diye ben seni penguen olarak lanse ettim mi ortama? sen kırmızı etin orasını burasını seçtin hayatın boyu. yok şurası ses çıkarır yok burası dilimi borar, şurası dişetimi bırkar diye ağladın. gittin en düşük kalite aytaç sucuklardan yedin yüzyıllarca lezzetli sanıp. sucuğun zevkine var diye öğüt verdik yol gösterdik, elinden tutup yanturalının kapısına bıraktık, ama sen akan burnunu çekip marzipanlı rosto yedin.

    daha alman gereken çok yol var kırmızı et konusunda, hele beni yakalamak istiyorsan iki karaciğer daha eskitmen lazım..

  12. cihan says :

    arkadaslar turnuvaya katılmak ıstıyoruz acaba nerden basvurmamız gerekıoyor yada bu saatten sonra katılabılmemızın ımkanı varmı cvb sevınırım…..

Bir Yanıt Bırakın

