Gif Animasyonlarında Açılan Çığır!

Şimdi ben bunu bi 4-5 gün önce bulmuş ve bloglara eklerim diye bookmark etmiştim. Daha sonra unuttum eklemeyi. Ekleyemedim dolayısı ile. İşte bu minvalde size süper bir sırrımı vereyim.

Ben ortaokulda falandım. Mr. Spoul diye yaşlı ve aksi bir ingiliz hodja’mız vardı, ki ben kendisini severim nedense. Adam çok terso idi ve diğer yabancı öğretmenler gibi şımarık türk öğrencilere müsamaha göstermiyordu. Birgün bu kitap kontrolü yapmaya başladı. Lan ben de o gün kitabı unutmuşum. Geliyor sırana, soruyor kitabı olmayanlara, kitap nerde diye. Cevap veremeyeni dışarı atıyor. Dışarı atılırsan da kapı önünde daha sonra ismail bey falan gibi müdür yardımcılarına denk gelip sorun yaşayabilirsin. Herneyse, bu geldi bana ve cenk senin kitap nerde dedi. Ben de unuttum dedim. TİKKAT! (işin sır kısmı burası), bu bana dedi ki “neden unuttun cenk” dedi, ben de dedim ki” neden unuttuğumu bilseydim unutmamış olurdum.” Bir an sessizlik oldu, sonra bu bana gülümseyip geçti, arkamdan milleti dışarı atmaya devam etti.

Sır ne lan iki saattir okuyoruz mal mal derseniz sır bu. Bir size bişeyi neden unuttuğunuzu sorunca “neden unuttuğumu bilseydim, unutmamış olurdum” diyorsunuz, genelde 2-3 saniye bi sessizlik oluyor ve bu lafı söylediğiniz kişi size arzu ettiği gibi kızamıyor, hatta bazen morarıyor, bazen ne dediğiniz anlamıyor, ama size kızamıyor. Bu lafı askerde kullandım. Kısa dönemlere tavsiye ederim.

Gelelim unuttuğum ama neden unuttuğumu bilseydim, unutmamış olacağım gif animasyonuna. LAN BU ÇOK ACAYİP BİŞİ. MANYAK YAPMIŞ BUNU YANİ.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

20 responses to “Gif Animasyonlarında Açılan Çığır!”

  1. r4ge says :

    O_o woot :P

    • cenkozmercan says :

      just try to focus on a single ball, and it keeps going, and at some point u lose track of it, but keep tracking the next one, I think whoever did this was a lunatic.

  2. canan says :

    and/or a genius

  3. evronas says :

    i am genius
    cenk is retarded

    • cenkozmercan says :

      objection your honour!
      mr.evronass is being an ass.

      şunu yazarken gojira-backbone çalıyordu varya seni elime geçirip güreşmek istedim senle evren, bir hoyrat gibi el şakası yapmak istedim bu gazla.

  4. Anonim says :

    He generally asked me to leave without asking any question…:)

  5. Anonim says :

    No,i wrote it in a gentle way:)….i mean ”shooting me out”….sending me away:)

    talking about spoul…Mr.Spoul

  6. Anonim says :

    sense:)))))….oh thanx……

    pls dont let me be misunderstood….

  7. evronas says :

    gojira ne lan? dinleyince kendini mi buldun? normal eşşek şakası moduna bürünmüşsün hemen. bir de insanlıktan bahsediyordun birkaç comment önce. spoul seni merdiven altına çekiyodu hissi aldım ayrıca, sınıftan kovmuyodu çünkü başka bir gözle bakıyordu sana değil mi?

    • cenkozmercan says :

      gojira ile gaza geliyorum evren, hayatı tekrar seviyorum gojira ile, senin suavi dinlerken hissettiklerini hissediyorum. ayrıca kendi bloğunda bu kadar ciddi olmanı eleştirmemin zamanı geldi de geçiyor, bu nasıl bir ciddiyet?

  8. evronas says :

    sana 38 kere söyledim o blog ve türevleri anonimdir diye ancak sen bir mankafa gibi kendfini commentten commente vurdun. o sebeple geçersiz bir argüman, anonim bir kişinin ciddiyeti mevcut blogda.

  9. cenkozmercan says :

    pfff 7 proxy arasından gel sende anonime bak ya.
    tırsma olm sal kendini anonim ciddiyeti nedir
    hepsi kafanda bunların senin
    biraz pilates yaparak kendine gel

  10. evronas says :

    lan maltarak korkma olayindan olsa zaten boyle blog acmazdim.. 10tb illegal dosya paylasiyorum ama korkumdan ismimi siteye yazmayip emailimi paypal hesabimi filan veriyorum..

    anonimlik insanlar yavsamasin diye.. su an bile gunde 40-50 mail + 5-10 comment geliyor, bunu minimize etmeye calisiyom. onun icin imkan vermemeye calisiyom insanlara. cunku bu insanlar nedir biliyor musun cenk efendi? bildigin kimil zararlisi, hicbirsey yetmiyor lavuklara paso istiyorlar, yok sub diyorlar yok release info diyorlar yok sunu diyorlar bunu diyorlar. bunu parayla aldiklari filan bir servis saniyorlar, istedikleri olmayinca kufur yazip gidiyorlar. asabiyet yaratiyorlar bunyede.

    uyelikli mi yapalim siteyi? aylik para mi alalim özborcam efendi?

  11. kolodor says :

    deniyeceğim bir gün ^^ gif süper bu arada :D

Bir Yanıt Bırakın

