Clash of Titans Dvdrip-Diamond

Evet efektörüne kuvvet bir film ile karşı karşıya kaldık yine. Scene’in baba gruplarından diamond tarafından bu sıcak ve pis yaz gününde relase edilen filmimizin aynı gün 720p’si de çıktı desem aramızdaki samimiyet umarım bozulayazmaz.

1981 yılındaki aynı adlı filmin remake’i olmak, Yunan mitolojisinden Perseus’a dayanmak gibi durumların müteselsil sorumlusu olduğu film, imdb’lerde 6.0 gibi düz bir nota sahip olmuş durumda. Ama hangi filmi perseus’a dayanmış görüyoruz ki? Sık sık karşılaşılmaz bu durum değil mi? Ben bu filmi seyrederim arkadaşım, sen de ister seyret ister seyretme, haaa bu arada Uwe Boll’un son filmi Rampage iyi haaa diye dar alan bilgisi vereyim gitmeden. IMDB / Burda / 720p / Altyazı

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

9 responses to “Clash of Titans Dvdrip-Diamond”

  1. canan says :

    Ben bu filmi sinemada sözde 3d izlemiştim ama sinirlerim bozulup beynim yorulup verdiğim paraya ve harcadığım zamana acımakla kös kös kalmıştım sayın cenk bey ama siz izlemeye kararlıysanız bilemem tabii. Ben kendimi tutamayıp uyarmak istedim.

    • cenkozmercan says :

      canan hanım hayat 100 kötü filme 1 iyi film seyretme oranıyla geçiyor zaten. uyarınız için teşekkürü borç biliyor ve muhasebecime bunu hemen bildiriyorum :D

  2. muratünlü says :

    circle of the tyrants!!

  3. muratünlü says :

    payment due an’ i’m collecting u!!

Bir Yanıt Bırakın

