Geçmişten Bugüne Coca Cola Posterleri

Reklam işinde dünyanın büyük oyuncularından olan Coca Cola’nın bir ton posteri ile karşı karşıya kalmayalım mı bugün? Bak sen.

Bakın dünyada marka bağlılığım olan nadir isimlerdendir kokakola. Bana asıl gelir, asil gelir, gerçek cola dediğimiz şey budur gibilerinden hissettirir. Soğuk içilir, şişeden içilirse çok daha iyi olur. Litrelik olayları biraz dandiktir kola olayında. Kutu olayı da fena değildir ama dediğim gibi en iyisi tekli şişedir bence. Eskiden litrelik şişeler vardı bi de.

Bi de annemler tatile gittiği için köpek bizde duruyor. Çok yaşlı olduğu için görme ve duyma %10 falan. Her yere işiyor bende üstüne basıyorum. Eve getirirken de evinin içine işedi.

Bi de sabahları espresso içmek istiyorum ama olanağım yok. Güne duble espresso ile başlamak ve başarılı bir iş adamı olmak istiyorum.

Bi de pide sadece ramazanda olmasın bence.

Bi de link vereyim tam olayım.

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

3 responses to “Geçmişten Bugüne Coca Cola Posterleri”

  1. evronas says :

    diğerlerinde çok comment oldu burdan devam edeyim.

    ben kokakolayı çok seviyorum, başka herhangi bir sıvı tüketmiyorum. su hayattır diye gelip su bu daha ötesi var mı diyenlerin de alnını karışlıyorum. ne demek be su gibisi var mı? ne tadı var ne tuzu, rengi bile yok öyle yavşak bir cisimsi. içsen nolur içmesen nolur. kolanın içinde vücudun ihtiyacı her mineral ve element yer almaktadır. su içmek lazım, günde bir litre üç sürahi beş bardak diye çıkanları kılıçtan geçirip kokakola bardağı şeklinde oymak istiyorum..

    kokakola kahve ikilisi sıcak ve soğuk bağlamda hayat kaynağıdır.

Bir Cevap Yazın

