Şömine Tasarımı Dedin mi Dur Durak Bilmiyor Bazıları…

İnsan denen adam çok acayip bir insandır. Bu binlerce sene önce mağrada falan yaşarken, ki İbrahim Tatlıses’de mağrada doğdum falan gibi bişiler anlatmıyor muydu diye soran birisi olacak olursa aranızda, olmasın, vururlar sizi dikkat ol, ne diyodum, hah mağradan nerelere geldik bilader.

Şimdi sorarım size evde bir şömine varsa, o ev artistik bir ev değil midir? Zengin evidir o ev olm resmen. Hangimizin evinde şömine var? Benim yok. Mutfakta fırın var ama. Sucukları orda pişirebiliyorum. Demek ki, şömine varsa o ev zengin evi ise, bunu not alalım. Birazdan gelcem buna. Bak geldim hemen, ulan zengin olup da eve şömine koyan adam, mağrada yaşarken de evinde ateş yakmıyor muydun? Bu bir çeşit öze dönüş sendromu mu? Mağarada başka ne yapıyordun, bu yeni zengin eve taşıyabileceğin? Mesela gaita ? Onu da bırakıver hole istersen?

İşte bu eleştirel giriş yazısından sonra söyliyim ben şömineyi severim. Evimde olsun isterim, ama karım okuyorsa bunu bilsin ki, ööle durmaz benim şöminem, haldır huldur yakarım onu, evi dumana boğarım, sucuğumu çomağa sokup orada pişiririm, suyu oduna damladıkça tıssss diye çıkan sesle de içimin yağlarını eritirim. Haa o zaman hanım bak bunlardan bir şömine seç de alayım sana doğum gününde. Gelinim sana diyorum, bacanak sen dinle gibi bi bitiş oldu be.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

10 responses to “Şömine Tasarımı Dedin mi Dur Durak Bilmiyor Bazıları…”

  1. Murebbiye says :

    Cenk bey duygu somurusu ile yaziniza baslamanizi Esef ile kiniyorum. Gencliginizi gecirip buyugunuz evde Simone oldugunu cumle alem bilmektedir, turbunlere oynamayalim luften. Kucuk burjuva kirintisi.

  2. Fulya says :

    öylee olmaz bu işler önce şömineye uygun ev lazım… seçeyimmi hemen?? alırsın doğumgünümde..

  3. Murebbiye says :

    Hakkaten o simone ne lan, Somine olmayildi o sanirsam ama biraz gec oldu artik napalim. Oyle isler milyon dolarlara ciktiysa bi dakka durmam donerim elbet bi ekmek cikar yaninizda.

Bir Cevap Yazın

