Azurit Taşı ile Duygularımı İfade Ediyorum ve Gülüyorum xD

Bakınız wordpress’de bir bloğunuz olunca bir de admin paneliniz oluyor haliyle ve burada sadece kendi bloğunuzla ilgili şeyleri değil diğer bloglarla ilgili bazı şeyleri görebiliyorsunuz. Ben de admin panelinde bir bloğa arka arkaya 2345 yazı eklendiğini görünce ulan herif iyi kasmış diye düşündüm ve gittim baktım neymiş bu elemanın olayı diye.

Resimde görebileceğiniz gibi, ultra yararlı bilgilerle donanmış bu blogla ilgili bir yazı yazayım mı diye kararsız kaldığım an, azurit taşının resmini görmem bile duygularımı ifade etmem gerektiği konusunda beni ikna etti. Böyle “bilmem ne taşı kişinin şifa becerilerini arttırır”, “bir diğer taş kişinin zevzekliğinde tavan yaptırır” gibi spektaküler konular arasında dolanırken her yazının altında olan “Bu yazı çalıntı yazıdır… Bu yazıyı mucize iksirler haricinde başka bir sitede okuyorsanız mucize iksirler sitesinden çalınmıştır.Mucize iksirler sitemizin içeriğini RSS ile çalanlar üretmekten aciz emek hırsızıdır.orjinal yazılar için mucizeiksirler.blogspot.com ‘u ziyaret ediniz” notu dikkati mi çekti. Aslında çekmezdi ama bazurik taşı var masamda ona elleşince dikkatimde bir püripak aydınlanma oldu da olaya uyandım. Şimdi ben bu hanzo arkadaşın bin tane postu araklamasına mı güleyim, yoksa orjinal bloğ’un sahibinden gelen azurik taşı büzürik taşı yazılarına mı güleyim kararsız kaldım. Onu dedim paylaşayım sevgili okurlarımla. Vatan toprakları ne nadasa bırakılmış, ne cevherler yetiştiriyor bilader diye de sormadan edemedim. Alın bakın sizde.

Arakçı blog / Orjinal içerikli blog

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

