National Geographic Fotografları Ne Güzeldir Be!

Sarı kutusunun bir pencere olduğunu öğrendiğimde elimde salamuralı bir pandispanya vardı. Otuzlu yaşlarıma yaklaşmış ama hala bir beyaz saç çıkartmayı kafamda becerememiştim. Bugün düşününce o günlerli aklıma gelen ilk şey zıvanadan çıkmış sivri sineklere yaptıklarının yanlış olduğunu anlatmamdaki o naif, başıbozuk, duygusallığımdır. Ağzımda hep kekremsi bir tat bırakır diyecem ama kekremsi tadı bilmediğim için yalancı durumuna düşmeyeyim diye böyle bir söylemden uzak kalan bir hayata mahkumum.

Bazen bu blogda fotograf adı verilen sanatsal izdüşümlere yer verdim. Bazen de kendisine sanatçı diyen insanlara ayar verdim. Ve yine bazen gemi azıya aldım, daha sonra internette aradım ne yaptım lan ben diye. Gemi azıya almak zaptolunmaz davranışlar içine girmek demekmiş, bilenler bilmeyenlere e-mail atsın. Şimdi 8’e kadar sayıp 31 tane çok güzel fotografın linkini vereceğimi söylüyorum size. 1/2/3/4/5/6/7/8=> gözükmez link aynı gözükmez adam gibi hahayyt

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

