Pop Art Poster Yapacak Durumum Yok Andy Warhol, 15 Dakika mı Nasıl Değerlendirecem Lan?

Böyle bir yazıya da başlamak için 100, denizde yüz, koyunun derisini yüz yol var. Pop art posterden gir, andy warhol’a temas et, falan filan ama ben tüm bunları es geçip nazire yapmak istiyorum. Bu Yalova yoluna yapıcam nazireyi, as merkezin oraya. 4 renk olcak.

Sevimsiz geldi bana yazdıklarım şu ana kadar. Kendimden şüphe ettim, sileyim mi lan bunları şimdi? Yaklaşmayın silerim lan! Bana sorumlu yazı işleri müdürünü bağlayın….ayyy hepten sıçışlar, galiba bu yazıyı yazmasam en iyisi.

Bu linkte ise yukarıdaki gibi pop-art posterler yapmanıza olanak sağlayan bir site var.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

