Bir Aydınlanma Yazısı: Özgürüm Lan!

Az evvel yazdığım yazıyı yazarken üstümde bir güneş doğdu desem, inanın o kadar uyuz olurdum ki bu duruma. Sanki sıcaklar yetmiyorda benim şahsi üstüme güneşler doğuyor. (Ara bilgi anı bizim güneş dediğimiz şeyin ismi sol)

Bu bloğa ilk başladığımda kendi işlerimi koyabileceğim bir yer olsun gibi bir fikrim vardı, sonra genel olarak tasarımla ilgili beğendiğim birşey olursa bunları da eklemeye başladım, daha sonra hayatımın çoğu internet olduğu için ilginç siteleri de paylaşıma sundum ama artık şunu fark ettim. Benim bir yazı yazmak için bunlara duyduğum gereksinim, belki de freudyan oral dönemde ağzımın içine koyduğum sucukların kağıtlarını soymadığım için, kağıda karşı hissettiğim sonsuz ve tatmin edilmez açlıkla ilgili olabilir. Zaten bir cümle de “belki de…” “olabilir” falan gibi laflar varsa herşey mümkün. Bak mesela: Belki de yemeğe ektiğim sumak dişimin kovuğuna kaçabilir”. Kanıtladığımıza göre devam ediyim.

Demek ki ille de bir konu olması gerekmiyor, ya da david lynchvari, konu var (galiba) ama tam olarak ne, anlamak na-mümkün yazılar da yazabilirim. Konu olmasa bile, siz anlamadınız olm satırlar arasında gizli kalmış mistik anektodları diyip de işin içinden sıyrılabilirim. Oooohh işim iş lan benim. Son olarak söyliyim, burç ve hororskop olaylarına, tarota, inci-cinci hocaya falan inanmam, inananlarla da kişilik haklarını sarsacak kadar dalga geçerim. Yapım bu.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Bir Aydınlanma Yazısı: Özgürüm Lan!”

  1. muratünlü says :

    rus edebiyatına aşığım diosun:)

  2. muratünlü says :

    en iyi sosis yenilmeyen sosistir….Yeme artık şunları…..

Bir Cevap Yazın

