Ufak Bir Test Yaptım 2-3 Günlük!

Sevgili okurlar, ben bu hafta sonu tatile çıkacağım. Tatilim 1 hafta sürecek ve sizi aniden 1 hafta neo-pastoral, didaktik, yarı yollu yavşak yazılarımdan uzak bırakmadan önce yapmam gereken birşey vardı. Sizi neo-pastoral, didaktik, yarı yollu yavşak yazılarımdan 3 gün eksik bırakmak ve daha sonra okurlar üzerinde rassal bir yöntemle örneklediğim 25 kişi üzerinde bu durumun advers etkilerini ve endikasyonlarını ölçümlemek ve  bu ölçümleri yazdığım kağıttan origami vesaiti ile karpuz yapmak, bunu takip eden günlerde de bu karpuz’un yiyerek tuvalete gitmek (küçük su). Bunları yaptım ve sonuçları açıklıyorum.

25 kişi’nin 14’ünün benim ardarda 3 gün yeni birşey yazmamamı sorun etmemiş görünse de, eve gidip duşta gizlice ağladıkları, 4’ünün mütareke yıllarını anma amaçlı şiir dinletilerine gittikleri, 8’inin baskül üstünde eli ile komidinden yardım alarak kendilerini 7-8 kilo azmış gibi göstermeye çalıştıkları ve -1 tanesinin de anti maddesi ile karşılaşarak bilinen evrenden yok olduğu gözlemlenmiştir.

Kabul edilebilir sonuçlar bunlar. Demek ki ben haftaya tatile gitsem geri dönünce önemli bir değişiklik yaşanmayacak. Peki benim hayatımda nasıl bir değişiklik olabilir? Genelde tatilde dünyadan koptuğum için gündemdeki gelişmeleri takip edemiyorum. Bir keresinde bir mankenin, kim olduğunu hatırlamıyorum, “tostumu yedim – gel” tarzı bir cep mesajı çekme hikayesi vardı. Ben onu tatilde iken kaçırmışım, normal sivil hayata bi döndüm her yerde “tostumu yedim bilmem ne” lafları geçiyor, çok yabancılaşmış, ne olduğunu anlamamıştım ülkeme. Bu tost sevgisi de ne lan aniden ülkemde diye kontra-gorilla olup sonra tekrar kontra-insan olmuştum.

Yukarıdaki gibi eskiden annemizin telefon ve televizyon üstüne koyduğu dantelli pianodan isteyen olursa da buraya baka. / Ben piano alsam bunu alırım ama

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

6 responses to “Ufak Bir Test Yaptım 2-3 Günlük!”

  1. Gökhan Atalay says :

    Cenk, gebertme olm adamı lan super yazmissin…sandalyeden dusuyodum okurken :))) yazılarını goremeyince ben de dusta agliyorum gizli gizli. iyi tatiller…

  2. evronas says :

    gitmedin mi daha

  3. evronas says :

    dönüşte susurluk’a gelmeden önce
    yanturalı fabrikasında duruyorsun
    fabrika satış mağazasından 10 kangal sucuk alıyorsun
    yantuarlı yanturalı
    pişirmeden yemiyorsun ama yanturalıyı.. evet

    yanturalı..

    susurluk içindeki bu tostcu mekanlarda da satıyorlar yanturalı, ama sen fabrikasından alıyorsun.. kesilen hayvanların kokusunu duyuyorsun vs.

    yanturalı.

    haha nurcu aytaç ne ya? yanturalı alacaksın..

    sarı olur kağıdı kendisinin. sarı yeşilimsi hatta.. yanturalı ama markanın adı.

    susurluk balıkesir herkes bilir kime sorsan fabrikanın yerini gösterir.

    neymiş?

    yanturalı!

    • cenkozmercan says :

      olm yoksa 250 lot yanturalı hisse senedi mi aldın nedir bu yanturalı sevdası?
      ama seni kırmayayım bir miktar alayım yanturalı o vakit…

Bir Yanıt Bırakın

