Starcraft 2 Çıktı! Nuke’landı, Properlandı da, Bana Ne ki?

Bazı oyunlar vardır, gidin mozambikte bir natıra sorun “duydun mu?” diye, duymuştur. Öyle oyunlardır bunlar, mesela bir starcraft, diablo, pacman böyle oyunlardır.

Bu 3 oyunun diğer bir ortak özelliği de, benim gibi hayatını video oyunlarına adamış, kendisini ifade ederken “oyuncu” kelimesini kullanan bir adama toplamda 1 saat kendilerini oynatamamış olmalarıdır. Gelin analiz edelim.

Benim amiga’dan PC’ye geçmem sancılı oldu. Amiga’ya resmen aşık olduğum için sanki PC’ye geçince onu aldatacaktım ve bunu mümkün olduğunca erteledim. İlk PC’m 95 senesinde P2 233, 64MB Ram, 4 mb s3 virge ekran kartı ve 4 gb harddiskten oluşuyordu. Tabi yeni bilgisayar demek, joystick’den meaaaauz’a geçiş, farklı türler falan demek. Ben de gittim bilgisayarcıya dedim ki “bana güzel 10 oyun sar”. Bu bana diablo var abi ultra oyun falan diye diablo verdi. FRP abi bu diye de aragazı kökledi. O zamanlar tabi bir FRPci olduğumuz için (eski SSI FRP’leri iyi bilirim gençler) hemen eve gelip kurduk, yani kurduk dediğim ben kendim kurdum. Sonra bi 45 dakka oynadım bu diabloyu, ağzımın içine kusup, oyunu uninstall ettim ve amiga’mı özleyerek kolonya sürdüm enseme.

Bu aslında uzun konu ama ben bugün artık FRP olmadığı anlaşılan ve hack’n slash adı ile anılan oyunlar ve gerçek zamanlı stratejilere bir türlü alışamadım. 15 sene geçti ı-ıhh. Olmuyor. Hayatımda bir kez starcraft oynamadım, oynayan gördüm tam orta kulak memesine zeplin ile çarpmak istedim. Sonuç olarak bu bir haberdir. 10 yıllardır beklenen starcraft çıktı. İlk olarak clonedvd, daha sonra scene gruplarından LIBERTY tarafından çıktı, ki bu versiyon nuke’landı arkadaşlar. Daha sonra da RELOADED tarafından clonedvd versiyonuna crack çıktı ve oynayanların yalancısıyım sorunsuz çalışıyormuş. İşte buradan bakabilirsiniz.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

