Cenk Çavuş Tatilde!

Değerli okurlar ve değersiz okurlar, hepinizi, ayrımcılık yapmadan selamlarım. Sadece değerli okurlarına yalakalık yapan yazarlardan sanmayın beni diye. Derdim budur. Bu sanma olayı olmasın. Ben yine kendi içimde değerli okurları ayrı bi yere koyarım ama sizin bunu bilmenize gerek yok. Siz benim okurları değerli ve değersiz diye ayırmadığımı bilseniz, benim sizden bilmenizi istediğim şeyi bilmiş olursunuz, ki bunu bilseniz yeter.

Değerli ve değersiz okurlar, siz bu satırları okurken ben işte şurada olacam falan gibi bi laf edemiyorum. Çünkü ne biliyim ne zaman okuyorsunuz yani. Belki yolda direksiyon sallıyor, belki de denizler dibinde 20.000 fersah derinde olacağım. Tatilde izleyeceğim rota şu olacak 1) Kendi odamdan çıkıp hole gidecem ve fulya’ya “bişi unuttuk mu” falan gibi bazı söylemlerde bulunma, 2) Hol’de etrafa bakınıp, ulan sanki bişi unutuyoruz hissi yaşama ve sokak kapısını açma, 3) Pabuçlar giyik bir vaziyette aniden mutfağa intikal edip soğuk su içme, 4) Sokak kapısını kilitleme, ve keşke dışarı çıkıp da kilitleseydim diye düşünme, 5) Balkondan bahçeye atlayış ve yurttan sesler korosu ile “Sordum sarı çiçeğe, annen baban var mıdır?” şarkısını söyleme.

Evet 1 hafta yokum. İnternetleri geri döndüğümde tam bu şekilde bulmak istiyorum. Etrafı dağıtmayın, lüzumsuz bekleme, lag, flood, troll yapmayın. Biraz insan olun, biraz keçiboynuzu olun ama önce insan olun. Sonra keçiboynuzu olun. Unutmayın! Önce insan…

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

