Tatili Erken Kestim, İnternetime Geri Döndüm!

Gözlerini kapat ve soldaki resme bak. Bunun saçmalık olduğunu düşünme bile bir an. Sadece gözlerini kapat ve sesimi dinle. Bu esnada da soldaki resmin bilinç altına yolladığı mesaja odaklan ama beynini boşalt. Sonra beyinciğini de boşalt. Aman diyim başka bişi boşaltma, üre torbası olsun, öd kesesi olsun.

Aranızda olaya uyanamamış olanlar varsa hemen belirteyim sizi hipnoz ettim. Artık sadece dediklerimi yapın, yaptıklarımı yapmayın. İlk olarak bilin ki, tatillerimi 3 gün erken sonlandırmak sureti ile evime yani internetlere geri döndüm. Ama bu o kadar da kolay olmadı.

Saat 18:00 suları

Bursa’ya yaklaşık 20 dakikalık bir mesafe kalmıştı ve benim aklımda 1 saat kadar önce fabrika satış mağazasından aldığım 3 kangal yanturalı sucuk vardı. Eve gelecek ve kendime bu sucukların yağı ile masaj yaptıracak daha sonra da sırtıma ekmek banarak son 5-6 gündür maruz kaldığım ve ifrit olduğum ege kültüründen temizlenecektim. Yok balık, yok şarap, yok deniz börülcesi falan, hele bir de o yunan müziklerinin mıymıntı aynılığı…Beter şeyler bunlar. Ayrıca şuna dikkat ettim, deniz börülcesi dediğin şey bir nevi yosun ve insanlar denizde yosuna basmaktan tiksinirken bu deniz börülcesini yerken “pey pey pey ne kadar da lezizmiş” falan gibi sesler çıkarıyorlar…Allah allah

Herneyse, şimdi vatan topraklarında ikilik çıkartmamak adına pek fazla girmeyeceğim bu konulara fazlaca. Sadece önümdeki 3-4 gün sadece sucuk pastırma baklava yiyip klimanın karşısında oturacağım. Cenk nerde derlerse, klimanın karşısındayım.

Herneyse tam Bursaya geliyoruz nerdeyse derken bir anda trafik durdu. Ve sonra ki 15-20 dakikalık yolu ben 1 saatte gittim tek şeride inmiş olan trafikte. O başlıbaşına uyuz birşey iken bir de sağ şeritte 2 tekeri toprağa sokup sağdan akan bir sürü araba vardı ki, ulan orada 5000 kişi bekliyoruz, yavaş yavaş adım adım gidiyoruz resmen, bu annesi insanlarla seks yapmak sureti ile hayatını kazananlar, akılları sıra çok akıllılar ya, oradan akıp gidiyorlar ya, hayatımdaki tek hırsı yaratıyorlar resmen. Ulan diyorum cenk, fütürsuzca zengin ol da bu heriflere çarp araba ile. Böyle bir fetişim var. Bakıcaksın trafik kurallarını ihlal ederek geliyor bu it, son anda önüne kıracaksın, dan vuracak bu arkadan sana, sonra gülerek ineceksin, “tıhahah arkadan vurdun” diye provake edeceksin, bu üstüne yürüyecek, ağzını burnunu kıracaksın sonra bunun, ensesine de rapido kalemle “dayakla eğitim kür 1” yazacaksın, sonra da polis çağırıp cezayı kestireceksin…Zengin olursam bunu yapacam sıklıkla.

Sonra geldik Bursa’ya. Eve gelmeden önce biraz baklava alayım dedim ve Karagöz’den süper fsıtıklı burmalar aldım ama o anda elektrikler kesildi. Saat 19:00-20:00 falan. Eve geldik, tabi elektrikler yok, bavulları taşıyamıyoruz yukarı. Ve fakat bir ton yiyecek “yerel şeyler” almışız. Bunlar kokar arabada falan. Onları yüklenip 5 kat tırmandık yukarı adeta Fransa Grand Prix’inde sarı mayolular gibi. Aranızda tırmanışın mayosu farklı diyenler olursa onlara “lan zaten velespit gibi elit sporlardan söz açıyoruz, onu da boğazıma dayama emmoğlu” diyorum. Herneyse, bu elektrik abicim gelmedi amına kodumun şeyi saatlerce !

Tabi böyle olmadı. Böyle olsa normal çünkü, bu elektrik, bak 34 yaşında adamım, hayatımda görmediğim, tanık olmadığım şeyler yaptı ilk önce 4-5 saat piç! Lan elektrik ya kesilir, ya da vardır değil mi? Bunun arası olur mu? Bazen git-gel yapar üstüste ama onda bile bi gider bi gelir. Bu elektrik abicim bu gece, nasıl bir manyaklıksa, az geldi!!!! Evet az geldi elektrik. Doğru okuyorsun. Ben salonun lambalarını yaktım, gelince hemen uyanalım olaya diye balkonda otururken ve bu lambalar yandı bir an. Sevidik falan “eyyy uygarlık” diye. Ama bi gariplik var, lambalar epey kısık. Bu ne ya falan diyorum, bi de tatilden geldim ulan bişi mi oldu bunlara diye kamaşıyorum. Hemen klimaya koştum, ve klimayı maximuma kökleyip açtım. Bu klima açıldı ve dalgası yukarı aşşa oynuyor ama sıfır hava basıyor. Ulan bu da mı bozuldu ya falan diye çıldıracam artık. TV’yi açtım sonra. TV normal açıldı ve 1-2 dakika sonra zaten kısık olan ışıklar iyice kısıldı ama kapanmıyor haaa!!! TV kapandı. Lan elektrik veriyor herifler ama AZ! Kısık su gibi içine sıçtığım şey. Ne bilgisayar açabiliyorum ne bişi. Elektrik abicim işte böyle 4 saat falan az bi şekilde vardı. Ama değişiyor sürekli, bi biraz açılıyor bi biraz kapanıyor, bazen iyice kısılıyor falan mum kadar aydınlatıyor 100W ampul. Bişiler bozulacak diye kanser oluyorum ben bu arada. Hemen 186’yı tam 112 kere aradım. 186 Elektrik Problem numarası. Yemin ediyorum saydım bu toplam zaman zarfında 112 kere aradım bunları ben telefon hep meşgul! Yani adamlar almış ahizeyi, koymuş kenara anında ve paso meşgul 4 saat! Salak olsaydım ve Okan Bayülgeni falan arasam o kadar kesin yayına bağlanırdım.

Sonra saat 1:00 gibi falan geldi elektrikler. 186’yı aradım, meşgul değildi…ama açmadılar yine de! Ulan zaten böyle bir telefon varsa bir problem olduğunda aranır. Herşey çalışırken arayıp adamları “Herşey normal biz de elektrik var rahat olun” falan diye mi arayacam? Sorun varken de arıyorsun herifler resmen siklemiyorlar….

Herneyse, böyle işte yatacam şimdi o yüzden aniden kesiyorum, benimle temas edecekseniz bana bir süre aman boğazkere şarabı, aman organik zeytinyağı falan gibi egesel şeylerle gelmeyin, bak kafanızı pastırmaya sararım sizin!

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Tatili Erken Kestim, İnternetime Geri Döndüm!”

  1. evronas says :

    eh köşedeki bakkala arabayla giden adam 5 kat bavul taşır mı? tabi taşımaz..
    ilk defa kesiliyor elektrikler sanırım cenk bey? biz evde elektrik olunca şaşırıyorduk bir ara. kaç harddisk kaç psu kurban ettik voltaj oynamalarına. bir şimşek düşme anında monitör bile patlamıştı.

    ben bu ülkeden göçmeye karar verdim, son 2 aydır çok yakınımızda hayvani bir inşaat var ve kamyonlar gece 11 sabah 8 arası taşıma yapıyorlar ve evimizin içinden geçiyorlar 1er dakika ara ile. molotof kokteyli ile kendilerine 9. kattan saldırmamıza çok az kaldı.

    ege konusuna gelince de, o türk insan evlatları ile alakalı.. yavşak milletiz, yurdun dörtbir yanında böyle davranıyoruz. her fırsatta ağzının payını verip kendini rahatlatacaksın, sözünü küfrünü kimseden sakınmayacaksın.

    evet…

  2. cenkozmercan says :

    eskiden bi köpek vardı, gece tam ben uyurken ulumaya başlardı, ben de her ne kadar bir köpek sever olsam da ona yımırta atardım ama vuramazdım. sen de o kamyonları yımırtala istersen. hem çocukken arabalara külah atma gibi çok eski bir eğlenceyi hayatına tekrar sokmuş olursun. ayrıca bakkala araba ile gitmiyorum lan, telefon ediyorum getiriyorlar hohoho

  3. evronas says :

    ee yanturalılar ne oldu?

Bir Yanıt Bırakın

