Sıcaklar Çıldırtıyor Gibi Vasat Bir Başlık

Şu an hiçbirşey diyemiyorum, aklımda sadece tek birşey var.

Evet iş yerinde klimalar bozuk ve şu an oturduğum yerde hissedilen sıcaklık 1500 celcius.

Aklımdaki tek şey de durmaksızın küfür etmek. Psikopatlaşmış durumdayım. Cinnet geçirenleri çok iyi anlıyor, ellerinden öpüyorum. Sıcaklar senin de ananı sikiyorum. Piç seni!

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Sıcaklar Çıldırtıyor Gibi Vasat Bir Başlık”

  1. evronas says :

    en çok neren ısınıyo, buz koyalım. ben gönderiyorum kuru buz bi kilo.

    • cenkozmercan says :

      olm işin komiklik espirilik yanı kalmadı…
      şu sıralar birileri bana bi dalaşsa tarzı zonta mahalle psikopatı haleti ruhiyesi ile yaşıyorum…ümük sıkacam, en olmadı kendi ümüğümü….

  2. evronas says :

    özüne döndün nihayet.. bu kadar yıl maskelediydin içindeki hayriyi.

  3. muratünlü says :

    kıl da terletir ha:))

  4. Burçin says :

    Doğal mineralli sular sıcak günlerde kendinizi dinç hissetmenize yardımcı olur ..

Bir Cevap Yazın

