Beykapı Kebap Ramazan Reklam


Beykapı kebap kapı gibi kebap yapıyor, ben de reklamlarını yapıyorum.
Sonra bloglarıma koyuyorum ve babagannuş diye bağırıyorum.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

5 responses to “Beykapı Kebap Ramazan Reklam”

  1. Reklam Demir says :

    Üstad oluyormu şimdi ramazan ramazan

  2. Ramazan Özmercan says :

    üsdat soyadı benzerliği dikkatimi çekti.tanışmak isdedim tabi istersen.bende uşakta tekstille uğraşıyorum hayırlı işler

  3. mustafa akın says :

    insanın canı çekiyor elde değil :))

Bir Cevap Yazın

