Bir Hayalim Var: Yaz Uykusu…

Önceleri kızdım, çünkü enerjimi refleksif olarak kızmaya yönlendirmiştim. Artık bu durumdan bahsedilemez sanırım. Çünkü sahip olduğum her joule enerjiyi nefes almak gibi hayati öneme sahip işlere ayırıyorum. Tüm kılcal damarlarımı toplu iğne topları ile tıkadım ki sadece hayati organlarıma kan gidiyor.

Bir hayalim var diye başladığında konuşmasına Martin Luther King Jr., bilmezdi herhalde farklı yerlerde, farklı konularda referans verilen bir söylem olacağını ve benim versiyonum ise şöyle olacak: “Bir hayalim var, yazları sıcak ve kurak olmayan bir yerde yaşamak…Ya da bu sıcak ve kuraktan kaçamıyorsak, tundra iklimine atamıyorsak kapağı, bari bir bozayı gibi yaz uykusuna yatabilsem. Başucumda çikolatalı milkshake, 3 metre öteden direk boynuma, belime vuran 16 celcius’u arayan klimam olsa. Bir hayalim var, fosur fosur uyusam yaz boyu, kış şartlarında, ve sevgili karım günde 1 kez kolumdan sucuk yağı boca etse serum olarak bana…”

Evet bu ağustos ayı önce tatil, sonra tatilde biriken işlerin susuz yağsız bana girmesi ve tüm bunların halkımız arasında eşeksiken sıcakları olarak bilinen sıcaklar parantezinde vuku bulması, bloglarımda minik bir ara vermeme sebep olur gibi olsa da, ben buna izin vermeyecektim. Ama verdim işte. Bir de dikkat ettim son yazılarda küfürün bini bi para oldu, ama uyarmıştım sizleri sevgili okur, ki bilirim biz türkler dakikada 4 küfür ortalaması ile konuşurken içinde “…ağzına sıçarım” falan tarzı bir laf geçen türk filmlerine “çok küfürlü yeaaa, banal yeaaaa, ucuz yeaaaaa, fak yeaaa” tarzı yorumlar getiririz derken, şu an çok susadım ve bu cümleyi tam buraya koyup su içmeye gidiyorum dersem de inanmayın, telefon ediyorum geliyor çünkü tıhıhııh ıhıhıhıhıhıhı…

Bu arada realeaselog tekrar kapandı, martin’den haber yok sitenin geleceği meçhul, black label society yeni albüm çıkardı, 2-3 filmin dvdrip’i çıktı, ben yeni dizi olarak weeds’e başladım, karımı da ikna etmem lazım  ama eve gidip yemeği yedikten sonra kendisi sırtımı tımarlayıp beni salonda uyutuyor, sonra türk dizisi seyrediyor. Durdurmaya çalışıyorum ama yemek sonrası tımarlandım mı anında uyuyorum abicim ya….Ulan şu yaz uykusu olayı gerçek olsaydı ne güzel olurdu be. Yazmaya çalışacam daha ama şu an dalağım şişti.

Reklamlar

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

8 responses to “Bir Hayalim Var: Yaz Uykusu…”

  1. evronas says :

    weeds 3. sezon gibi adami geriyor bayiyor. gerci sen breaking bad de sevmistin. o zaman seni 3. sezondan sonrasi acar diyelim.

    5. sezonu seyretmeye usendiydim simdi bi de 6. sezon cikti.

    salonda uyuyun uyutun, klimasiz ortamda uyunmaz. benim hanim bile yola geldi o konuda seninkisi niye gelmir.

  2. cenkozmercan says :

    benimkisi yola gelmeye çalıştı dün ama salonda TV sesi açıkken uyuyamıyor :)

  3. fulya says :

    dün gece salonda uyudum ve neler kaybettiğimi gördüm.. artık tv falan yok :)))

  4. evronas says :

    finlandiya ofisine gecince, sizi de aldiracam yanima

  5. evronas says :

    güneş giren yere insan girmemeli

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: