Lost Son Bölüm’den Yayınlanmamış 12 Dakika

Defalarca bu blogda “Bugün Lost Günü” diye başlayan yazılar yazdım. Sonra artık yazamaz oldum. “Writers Block” diye bilinen Türkçe’mizin nezih karasularına “Yazar Tıkanması”, “Yazarın Tıpanması” ya da “Yazarın Kreatif Öd Suyu Kesesinin Patlamasına Müteakip Bir Süre Her Hangi Bir Yazı Yazmasına Görünen Bir Sebep Olmaksızın, ve Yine Kendi İçinden Gelen Açıklanamaz, Aslında Açıklanır Ama Şimdi Çocukluğuna Falan Gitmeyelim Akşam Vakti, Yazma Becerisinde Gerileme ve/veya Fetret Devri Sendromları Oluşması” da diye bilinen durumdan meczub oldum ve bir daha bugün lost günü yazıları yazamaz oldum.

Ama buraya kadar! Alın size yine bir lost yazısı! Alın. Alın onu.Alışınız kuvvetliymiş diye duydum tıhhaa zzzııı zııı tıııhhahaazııııı…

Hemen alınmayın ama, paragraf içi zorunlu hareketlerden kelime espiritüeli yapmak zorundayım biliyorsunuz!

Herneyse konumuz Lost olunca, akarsular kurur! Bu postun konusu ise, sezon 6’nın DVD’sinin çıkması sonrası oradan extralar bölümünden 12 dakikalık bir video. Ki bu video’da Hugo Jakop olduktan sonra hatırlarsanız adada Ben ile kalmıştı. Peki ne yaptı bu iki dostumuz yıllar yılı? İşte bu video’da bunları görüyor, ilgi ile izliyoruz.
Ta buradan bak

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

