Masaüstü Görselini Hayat Görseli ile Birleştirdiler Sonunda!

İnsan zekası gerek tekerlek gerek de üstübü gibi müthiş şeylerin icat edilmesinde kritik rol oynamıştır diye düşündüğümü sizlere söylemem de herhalde yadırganacak bir durum yoktur. Varsa yoksa zeka…Ama işin acısı icat edilen birşey, geri icat edilemez. Mesela güneş… Onu ingilizlerin söylediği şekilde un-icat etmek isterdim!

İşte bazen bu zekanın içinde çok hoş fikirler mayalanır ve hayat bulur. İnsan zekası çok acayip bir şeydir değerli internetçi. Bak yemin ediyorum, bazen ben FearFactor yarışmasına katılmayı düşünürüm, ama orada insanların öküzgözü falan yediğini bildiğim için zekam beni uyarır ve katılmam böyle yarışmalara. İşte zeka böyle bir şey.

Bu zekaya bakın nasıl bir şey peydahlanmış? Demişki elin oğlu “ula ula ben bir fotograf çeksem, bunu laptopuma desktop resmi yapsam, sonra o laptopu fotografı çektiğim yere götürsem ve doğru açıdan bunun tekrar fotografını çeksem nasıl olur?” İşte zeka pırıltısı değilse nedir bu?

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

