Mostly Series Rapidshare Kapanıyor & Rapidshare Piçliğe Doymuyor!

İnternetlerin ve halısahaların en büyük dizi sitesi Mostly Series 1 Eylül’de Rapidshare Blogunu tamamen kapatacağını açıkladı. Son zamanlarda uploadcuları tamamen kendinden soğutan, bir zamanların en popüler dosya hosting sitesi rapidshare, kullanıcıları çeşitli forumlarda zaten “Please RS links” diye ağlanırken, en son remoteupload olayını da kaldırarak kefenine son çiviyi de çakmış görünüyor. Resmen İHA Haber ajansı gibi yazıyorum lan yazıyı hahaha.

Ama aslında üzüntülü bir gün çünkü Mostly Series Rapidshare’in nasıl bir emeğin meyvesi olduğunu biliyorum. Yine de kral öldü, yaşasın yeni kral diyor ve sizlere Mostly Series Hotfile‘ın hayatta olduğunu ve henüz tüm Mostlyseries arşivi olmasa da %50’den fazlasının hotfile’a geçtiğini bildiriyorum. Dolayısı ile yandaki mostlyseries linkini de hotfile’a çevirdiğimi tebliğ ediyorum. Tebellüğ edin olm.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

13 responses to “Mostly Series Rapidshare Kapanıyor & Rapidshare Piçliğe Doymuyor!”

  1. evronas says :

    Oo hacıpaşa reklamı abartmışsın yine. ama cümlealem duysun tabi rapidshare’in zulmünü.

    bu arada http://www.mostlyseries.com‘u pazarlamak daha mantıklı, hotfile’a yönlendirmiştim zaten ben kendisini, bir şekilde transfer işlemini de tamamlayacam, ant içtim rapidde bişey bırakmayacam haha. 3 senelik günde 4bin civarı hit alan bir blogu kapamak da pis bir durum, 3 gece aglayip unutmayi dusunuyorum..

    bir soru, ustun blogcu cenk.. tvbythenumbers.com’a rakip olmayi dusunuyorum acacagim yeni blog ile, nedir en optimum software sence?

    sucuksal bağlamda yanturalı vs. aytaç değerlendirmesini göremedik halen?

  2. canan says :

    bu sıcakta sucuk yiyen taş olmasa da pişman olabilir. bu değerlendirmeyi kış aylarında almak en makulu… makulü… makülü… ondan işte.

  3. evronas says :

    sucuğun yaşı ve mevsimi olmaz. jambonun da olmaz. beykının da olmaz. salamın da olmaz. füme etin de olmaz. somon fümenin de olmaz. füme dilin hiç olmaz. pastırmanın olur, yazın 1 hafta kışın 2 gün vücut ve vücut sıvısı kokusu üretir çünkü.

  4. canan says :

    biz ayrı dünyaların ninsanlarıyız tarık

  5. cenkozmercan says :

    jambon’la aram pek yoktur. sucuğun yeri zamanı ve yaşı olmaz bence de. pastırmanın da öyle. zamanında erman toroğlu hocamızın buyurduğu gibi “paramız var alıyoruz, yiyoruz, kokuyoruz ne yani?” hahaha.

    dil ise riskli bir besindir. uç kısımları sorunsuz olsa da boğaza doğru olan kısmında netlik kaybolur. ben o kısımlara gelemem. yemekte altın kural “net olacak” kuralı dahilinde dili uçlardan severim.

    yanturalı sucuk 1 kangal kaldı severek tüketiyorum. ama senin gibi diğer sucuklara kötü demiyorum, bazı sucuk iyidir, bazısı daha iyidir ama kötü sucuk yoktur felsefesinin takipçisiyim.

    tvbythenumber için ise software tavsiyem: Wolfenstein: Enemy Territory. Çok güzel oyun 7 yıldır oynuyorum.

  6. evronas says :

    politik cevap. adam ol lan

  7. evronas says :

    canan hanımla bir oldunuz üstüme geliyosunuz
    utanmasanız grup kurup erovizyona katılcaksınız
    essektepenler sizi

    • cenkozmercan says :

      sizin marjinalliğiniz, geri kalan hepimizi aynı gruba ait kılıyor diyelim.
      erovizyon’u kazanan alman şarkı da süper diye konuyu derinleştirelim.

  8. evronas says :

    haa şarkıyı söyleyen karı sarışın filan diye hoşuna gitmiştir senin, tam tarzın de mi..
    aha ne dedim…

Bir Cevap Yazın

