Salt R5: Tuzlu Tuzlu Angelina Jolie Yirmisin Yiğidim?

Bir insanın surat kütlesinin önemli bir kısmı dudaklarında ise, o insana ancelina coli denir. Bilinen bir diğer gerçek ise ancelina’nın erkek halklarının %90’ına varan kesimlerinde “oğıaaağıı” diye sesler çıkarttırmasıdır.

Bir diğer bilinen gerçek ise son zamanlarda ne yazsam karım evde bana yorum yaptığı için daha fazla bu konuda yorum yapmayacağım, zaten bu sıralar Weeds’ten Mary-Louise Parker benim listemin tepesinde olduğu için ancelina falan tanımıyorum deeeermişim. Derim tabi lan ne diyemiycem ki?

Haaa bu ancelina kıza ne çok aksiyon yaptırdılar Tomb Raider’dan sonra be bilader. Sürekli bir takım ajanlık, casusluk işlerine verdi İK bunu ya. Atla zıpla o dudaklarla nereye kadar. İşte Salt’da böyle bir film ve abd rus soğuk meze savaşı hakkında ki, obama o soğukları aldı, mikrodalgada ısıttı bilader. Ama sinema gösterimden 3 hafta sonra hızla çıkan R5 için teşekkür ediyor ve linklemeye geçiyoruz. Biz, yani ben.

IMDB / Linkler

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

