USB Isıtıcı & Soğutucu!

USB diyip dururuz gün boyu, bazılarınız flash bellek falan da diyor, peki nedir bu USB diye merak edenler dün Heykel’de bir yürüyüş düzenlediler. Böyle durumlarda olayı hemen çözmem, beklerim. Beklerim ve reaksiyonları ölçerim, daha sonra reaksiyonları biçerim. Daha sonra…şu an sandalyemi ileri kaydırırken galiba ayağını yamulttum bee…oofff.

Şimdi USB, yani Universal Serial Bus, yani evrensel seri otobüs, bilgisayarımıza türlü cihaz sokmak için oyulmuş veri/elektrik delikleridir. Tikat! sadece veri değil, elektrik de var. Dolayısı ile bu oyukları bir nevi güç kaynağı olarak da kullanabiliriz teknolojinin nimetlerine. Ve elinoğlu da insan denen aymaz’ın asla tatmin olmadığını anlamış, gerekli benchmarking çalışmalarını geliştirmiş, pazar’da bir niş olduğunu saptamış ve insan soğuk ister, sonra da sıcak ister, peki kadınlar ne ister adı altında bir panel düzenlemiş. Bu paneli de resimde gördüğünüz cihazı deneme sürüşü ortamı olarak kullanmış, sürüş başarılı olunca da ürünü piyasaya sunmuştur.

Bu cihazı USB’lerimizden bilgisayarlarımıza bağlıyoruz, o da içeceğimizi 133 dereceye kadar ısıtıyor ya da 59 dereceye kadar soğutuyor. Hemen itiraz etmeyin bunlar nasıl ısılardır diye. Çünkü gavur bunlar. Yani Atatürk ilke ve inkilaplarından nasiplerini almadıkları için hala fahrenayt olayındalar. Bunlar böyle hala yok inç yok auns yok foot…$29.95′ satılan bu ürünü alacam diyenler meaaaaauzlarını buraya sürtsün.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

11 responses to “USB Isıtıcı & Soğutucu!”

  1. evronas says :

    istanbulda bi takim otobus duragi olayi var, arada basarili seyler gormuyor degilim. onun disinda billboarddan firlayan cihazlar da cok var, akillica mi? degil gibi, ama tam sifir da degiller.

    ben cok anlamiyorum reklam olayini, belledigim cisimleri kullanip tuketiyorum yillardir. bakiyorum yeni eklenen birsey yok pek. cukulata: 100 yildir damak yiyorum. kola: 100 yildir kokakola iciyorum. sucuk: 100 yildir yanturali yiyorum. kasar peyniri: 100 yildir sutas peynir yiyorum. lan cok uzayacak bu orneklendirme isi. reklam tabi bilinirlik ve bilmedigin bir nesne alirken adini duydugun markaya yonelme vesayir gibi konularda etkin olabilir ama bende kotu reklam, urunu direkt blacklist’e koyuyor. mesela kafamdan cikmayan koctasa gidiyorum evimi cok skiyorum reklami sebebi ile koctasa girmem. anasini sktiklerim bak yine sinirlendim simdi reklami hatirlayip.

    ne diyoduk, kasma cenk reklam isi kadar sacma bir diger is politikadir bu memlekette. sen kimsin kimi yonetmeye kasiyon lan hirto. politikaymis.. ipnetor

    tamam gidiyorum.

  2. evronas says :

    lan yanlis posta yazmisiz yorumu, olsun bu cihazlar da yalan mina koim. ne isitiolar ne sogutuyolar.. almayin aldirmayin.

  3. evronas says :

    lan cevirince fahrenayt efendiyi 15 dereceye filan soguttugunu gorduk maksimize olarak. uflesem daha cok soguturum be..pffffft

    • cenkozmercan says :

      soğutma hep dert oldu uygarlığımıza be evren.

      • evronas says :

        hanim bardak almis bana bir adet. buzluga koyulan cinsten. ceper kalinligi 0.5 santim kadar ve ceper icindeki sivi donuyor, normalden uzun bir sure donuk kaliyor. basarili bir bardak kendisi, kisin butun aksami gecirtirken yazin da 2 saat kadar soguk tutabiliyor icindeki akiskani. 2 bardak degisimli olarak kullanilabilir. bardagi yikamak filan dersen, son 3 aydir yikamadim, calkalayip koyyorum buzluga.

        • cenkozmercan says :

          cam mı ? plastik bardaklara uyuz oluyorum

          • evronas says :

            plastik kendisi. bu sebeple pipet kullaniyoruz. zaten ceper kalinligi oldugu icin alisik oldugumuz bardak dudak iliskisi olamiyor. agzin sagindan solundan tasma yapiyor icerken. pipet en iyi cozum..

            • cenkozmercan says :

              placebo etkisi olduğunu iddia etsen, belki de öyledir diyebileceğim bir inancım şudur: plastikte tadlar bozulur pis bi tad olur o tad. tadından yenmez, içilmez

              • evronas says :

                kendin de bilion takinti oldugunu, niye halen arguman olarak sunuyosun ki? kagit bardaklar sorundur o baglamda. kahve tadina duhul olurlar kahvenin de sicakligi ile. cafe nero’nun bardaginin tadi rezil gercekten, radyoaktif midir nedir namussuz..

                plastik konusunda da bu starbucks’in kahve bardaklari var ya sattigi.. o namussuzlar ilk aldiginda muazzam plastik kokuyor. hatta bir tanesini 15 kere yikadim makinede yine gecmedi ben de attim cope.

                benim bahsettigim plastik bardak oyle kaucuk gibi degil. sert mika tarzi.. kokmior

Bir Yanıt Bırakın

