Aaa Dedirten Siteler 12: Monoface

Yine bir süredir es geçtiğim bir kategori olan Aaa dedirten siteler’in dün gece rüyama girmesi sonucu gittim ve bir pergel, bir silgi, bir de kalemtraş satın aldım. Bir alışveriş, bir fiş almayı ihmal etmedim.

Monoface aslında ilk bakışta, “ne ki yani” dedirtecek basitlikte birşey olmasına rağmen uygulaması çok profesyönelce yapıldığı için bu satırlara konuk olmayı hak ediyor. Ramazan ayında da hak yemeği kendime yediremediğim için siteyi bloglarıma yedirmeyi uygun buluyorum. Parmak uçlarımla hafifçe siteye uyguluyorum. Klavyenin tuşları tıkır tıkır içeri gömülüyor ve harfler kelimelere, kelimeler cümlelere, cümleler paragraflara, paragraflar yazılara, yazılar da beni ben yapan halet’i ruhiyemi oluşturuyor. Voltran gibi oluşuyorum internetlere!

Önce buraya, sonra da açılan sitede kişinin ağzına burnuna tıklamanın zevkini yaşa be gamsız! Yemin ediyorum çok zevkli lan!

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Aaa Dedirten Siteler 12: Monoface”

  1. 19derya83 says :

    süpermiş yhaaaa!..:)

  2. 19derya83 says :

    aslında sevmediğimiz insanların resimlerini bir araya toplayıp böyle bir arıza site yapmak gerek.Canımız sıkıldıkça iki tane çakarız..;p şöyle morarta morarta…ya da patronlarımızın,müdürlerimizin reaimlerinden..:P

Bir Cevap Yazın

